اخبار و رویدادها: با برگزاری افتتاحیه،ضیافت اندیشه در دانشگاه صنعتی شاهرود آغاز شد

با برگزاری افتتاحیه،ضیافت اندیشه در دانشگاه صنعتی شاهرود آغاز شد
پنج شنبه ۴ شهریور ۱۳۸۹- ۱۳:۳۵:۳۰

با برگزاری افتتاحیه،ضیافت اندیشه در دانشگاه صنعتی شاهرود آغاز شد

با برگزاری افتتاحیه،ضیافت اندیشه در دانشگاه صنعتی شاهرود آغاز شد

با برگزاری مراسم افتتاحیه ، ضیافت اندیشه در دانشگاه صنعتی شاهرود آغاز شد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آیین افتتاحیه طرح ضیافت اندیشه با حضور مسئولین استانی ، شهرستانی ، دانشگاهی و دانشجویان دختر شرکت کننده در این طرح 23 مردادماه جاری در تالار شقایق های دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد .

    در ابتدای این مراسم دکتر علی مرادزاده رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود با اشاره به اهمیت جایگاه فرهنگی این طرح بزرگ گفت : امروز دنیا تشنه معرفت و معنویت است و در مراکز علمی و دانشگاه ها می توان به این مهم دست یافت . برگزاری این طرح نیز فرصتی برای ارتقای علمی و اخلاقی دانشجویان است تا با بهره برداری از فرصت های آن به خودسازی و تهذیب نفس بپردازند .

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین صالحی مسئول طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن تقدیر از حمایت های استانداری ، فرمانداری و مسئولین دانشگاهی تصریح کرد : دفتر نهاد رهبری این طرح بزرگ را در راستای لبیک گفتن به پیام مقام معظم رهبری در نامگذاری سال جدید به عنوان سال همت مضاعف و کار مضاعف برگزار نمود و این طرح مصداق همت مضاعف است .

وی مهمترین هدف این طرح را بحث تربیت و خودسازی معرفی کرد و گفت : در این راستا برنامه های زیادی از جمله فعالیت‌های خیریه و رسیدگی به ایتام و محرومان شهر توسط دانشجویان ، گروه های مهرورزی ، مناجات قبل از اذان ، نماز جماعت در فضای باز و زیر آسمان ، نماز ظهر همراه با قرائت قرآن و گفتگوهای آزاد با عناوین ملی ، مذهبی و اجتماعی برگزار خواهد شد .

صالحی با اشاره به حضور 18 استاد حوزه و دانشگاه در این دانشگاه در ایام برگزاری ضیافت اندیشه افزود : امیدواریم با برگزاری این طرح بزرگ در راستای رشد معنوی و دینی دانشجویان گام برداریم .

 

12345