اخبار و رویدادها: تاکنون بیش از 450 دانشجو مورد پذیرش قرار گرفتند

تاکنون بیش از 450 دانشجو مورد پذیرش قرار گرفتند
جمعه ۲۲ مرداد ۱۳۸۹- ۱۶:۱۸:۳۲



مسئول طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه صنعتی شاهرود : تاکنون بیش از 450 دانشجو مورد پذیرش قرار گرفتند

مسئول طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه صنعتی شاهرود :

تاکنون بیش از 450 دانشجو مورد پذیرش قرار گرفتند

 

 

تاکنون بیش از 450 دانشجوی دختر شرکت کننده در طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه صنعتی شاهرود مورد پذیرش قرار گرفته اند .  

به گزارش روابط عمومی طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه صنعتی شاهرود ، حجت الاسلام و المسلمین صالحی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و طرح ضیافت اندیشه در این دانشگاه ضمن اعلام این خبر افزود : طی تماس های صورت گرفته عده زیادی نیز برای ثبت نام نهایی فردا مراجعه خواهند کرد و اولین کلاس آموزشی نیز فردا برگزار می شود . از 18 استاد حوزه و دانشگاه بومی و غیربومی نیز دعوت شده است . 

    صالحی ضیافت اندیشه در ماه مبارک رمضان را فرصتی برای ارتقای رشد علمی و اخلاقی دانشجویان دانست و تصریح کرد : تلاش ما بر این است که با رویکردهای فرهنگی و دینی زمینه رشد دینی و معنوی دانشجویان را فراهم کنیم تا در فضایی پرطروات و سرشار از شادابی به خودسازی و تهذیب نفس بپردازند .

   وی خاطر‌نشان کرد : برگزاری نقد آثار سینمایی روز جهان و روشنگری درباره اهداف این فیلم‌ها ، برگزاری برنامه‌های ورزشی ، فعالیت‌های خیریه و رسیدگی به ایتام و محرومان شهر ، مناجات قبل از اذان ، نماز جماعت در فضای باز و زیر آسمان ، دعای دسته‌ جمعی هنگام افطار، دعوت از اساتید حوزه و دانشگاه و گفت و گوهای آزاد دانشجویی با موضوعات فرهنگی، اجتماعی و سیاسی به صورت هم‌اندیشی از جمله برنامه های این طرح است .

    به گفته صالحی فعالیت‌های هنری و ادبی با برگزاری جشنواره‌های دانشجویی در رشته‌های متنوع هنری، برگزاری نمایشگاه‌های کتاب ، نرم‌افزار و محصولات فرهنگی و هم‌چنین ارائه نمایشگاه‌های فرهنگی و سیاسی، وبلاگ نویسی ، شرکت در نمازهای جمعه و قرائت قرآن کریم و ادعیه ماه مبارک رمضان نیز در طرح ضیافت اندیشه برگزار خواهد شد .

12345