اخبار و رویدادها: آغاز پذیرش شرکت کنندگان طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه صنعتی شاهرود

آغاز پذیرش شرکت کنندگان طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه صنعتی شاهرود
پنج شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۸۹- ۱۶:۴۶:۱۸



آغاز پذیرش شرکت کنندگان طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه صنعتی شاهرود پذیرش دانشجویان شرکت کننده در طرح ضیافت اندیشه صبح امروز 21 مرداد همزمان با اولین روز ماه مبارک رمضان در ستاد پذیرش دانشگاه صنعتی

آغاز پذیرش شرکت کنندگان طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه صنعتی شاهرود

پذیرش دانشجویان شرکت کننده در طرح ضیافت اندیشه صبح امروز 21 مرداد همزمان با اولین روز ماه مبارک رمضان در ستاد پذیرش دانشگاه صنعتی شاهرود آغاز شد .

     حجت الاسلام والمسلمین محمد فدائی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه دامغان و مسئول آموزشی طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه صنعتی شاهرود در گفتگو با روابط عمومی ستاد طرح گفت : همزمان با دانشگاه های سراسر کشور پذیرش شرکت کنندگان در دانشگاه صنعتی شاهرود از امروز آغاز شده است و تا 23 مردادماه ادامه دارد و دانشجویانی که به صورت اینترنتی ثبت نام نموده اند با مراجعه حضوری ضمن ثبت نام نهایی ، کارت ضیافت اندیشه وکارت اتوماسیون سلف و نیزهدایای فرهنگی از جمله قرآن کریم ، سجاده ، چادر نماز و ...  را دریافت  می کنند. 

     وی از ثبت نام دانشجویان علاقه مندی که تاکنون موفق به ثبت نام اینترنتی نشده اند خبر داد و افزود : این دانشجویان می توانند با ارائه مدارک لازم به ستاد طرح مراجعه و ثبت نام کنند .

   فدائی تأکید کرد : دانشجویان توجه داشته باشند با شرکت در این طرح و کسب نمره لازم ، 4 واحد درسی معارف از 6 واحد مجاز ترم تابستان کسر خواهد شد .

     گفتنی است طرح ضیافت اندیشه با آغاز ماه مبارک رمضان به مدت سه هفته با حضور دانشجویان دختر در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار می شود.

 

12345