اخبار و رویدادها: نتایج نهایی رشته‌های بدمینتون، شنا، کاراته و دو ومیدانی المپیاد

نتایج نهایی رشته‌های بدمینتون، شنا، کاراته و دو ومیدانی المپیاد
دوشنبه ۲۸ تیر ۱۳۸۹- ۱۷:۳۰:۴۷



نتایج نهایی رشته‌های بدمینتون، شنا، کاراته و دو ومیدانی المپیاد دانشجویان دختر اعلام شد. دوشنبه, 28 تیر 1389 ساعت 15:51 | نوشته شده توسط روابط عمومی | | نتایج نهایی رشته‌های بدمینتون، شنا، کارات

نتایج نهایی رشته‌های بدمینتون، شنا، کاراته و دو ومیدانی المپیاد دانشجویان دختر اعلام شد.

نتایج نهایی رشته‌های بدمینتون، شنا، کاراته و دوومیدانی المپیاد  دانشجویان دختر اعلام شد.
 
 
 
 

 

به گزارش روابط عمومی ستاد المپیاد، مراسم اختتامیه رشته بدمینتون با قهرمانی تیم دانشگاه شیراز در سالن حجاب دانشگاه صنعتی شاهرود به پایان رسید.

در این مسابقه‌ها در بخش انفرادی نکیسا سلطانی از اصفهان اول شد، نگین عبدی از تربیت معلم تهران به مقام دوم رسید و میترا اعرابی از علامه طباطبایی و پریناز هادیان از دانشگاه تهران مشترکا سوم شدند.

در مسابقه‌های دوبل سارا و هاجر هاشمیان از شیراز قهرمان شدند، لیلا مصلحی و نیلوفر نورسته فرد از دانشگاه پیام نور اصفهان به مقام دوم رسید و سارا شعبانی و ژیلا حمزه‌لویی از الزهرا و مریم تبرزد و الهه فراحی پور از دانشگاه شیراز مشترکا مقام سوم را از آن خود کردند.

در این مسابقه‌ها دانشگاه شیراز اول شد پیام نور اصفهان به مقام دوم رسید و تربیت معلم جایگاه سوم را از آن خود کرد. نکیسا سلطانی ملی‌پوش بدمینتون در المپیاد دهم شد.

در رشته دوومیدانی که در 14 ماده پیگیری شد در پرش ارتفاع فاطمه مجدی از دامغان، در 800 متر مینا پورسیفی از دانشگاه شیراز، در 100 متر بامانع مینا نوروزی از دانشگاه شیراز، در 100 متر زهره فرجام از دانشگاه شیراز، در 4 در 400 امدادی دانشگاه الزهرا و در 4 در 100 متر امدادی دانشگاه شیراز قهرمان شدند.

الهام سمرقندیان از تربیت دبیر فنی شریعتی مقام اول پرتاب دیسک را از آن خود کرد و مینا پوریوسفی در 400 متر اول شد.

مینا نوروزی و زهره فرجام هر دو از دانشگاه شیراز مقام اول رشته‌های پرش طول و 200 متر را از آن خود کردند. لیلا ابراهیمی ملی‌پوش تیم دانشگاه شهید بهشتی در 1500 متر و 3000 متر اول شد و مرضیه جانب‌العجب از مازندران در پرتاب نیزه قهرمان شد.

در مسابقه‌های شنا که روز گذشته به پایان رسید، شکوفه صادقی پناه از الزهرا با 18 امتیاز به مقام اول رسید. آزاده مهاجر میلانی از تهران دوم شد. پریسا بهنام از تبریز در رشته شنا 50 متر کرال به مقام سوم رسید.

در 100 متر قورباغه مژگان سلیمانی از اصفهان اول شد. کیمیا ناخن از شیراز به مقام دوم رسید و لیدا فروهر از فردوسی مشهد جایگاه سوم را از آن خود کرد.

در 200 متر آزاد وفا متجدد و آزاده میلانیان از فردوسی مشهد اول و سوم شدند و هستی خداکرمی از رازی کرمانشاه به مقام دوم رسید.

در رشته 4 در 100 تیمی فردوسی مشهد اول شد، تهران به مقام دوم رسید و شریف جایگاه سوم را از آن خود کرد.

به این ترتیب در مسابقه‌های شنای المپیاد دهم، دانشگاه تهران با 323 امتیاز قهرمان شد، شریف با 294 امتیاز به مقام دوم رسید و فردوسی مشهد با 243 امتیاز سوم شد.

صادقی پناه، سعیدی، خداداد، میلانی، محمدی نژاد، صیرفی و تاری‌وردی بازیکنان ملی‌پوش حاضر در رقابت‌های شنا بودند.

در ادامه این رقابت‌ها در رشته بسکتبال، فردوسی مشهد، علامه، الزهرا و امیرکبیر بر حریفان خود پیروز شدند.

در والیبال بوعلی سینا، علمی کاربردی، گیلان، اصفهان و دانشگاه تهران از سد حریفان خود گذشتند.

در هندبال گیلان، پیام نور اصفهان، مازندران و تربیت معلم تهران حریفان خود را از پیش رو برداشتند.

در رشته فوتسال، فردوسی مشهد با نتیجه نزدیک گیلان را برد. شهید بهشتی از سد سیستان و بلوچستان گذشت. دانشگاه تهران، ایلام را برد. اصفهان پیام نور فارس را از پیش رو برداشت.

به این ترتیب تاکنون تیم دانشگاه تهران با چهار مدال طلا، هفت نقره و پنج برنز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد. شیراز با پنج مدال طلا، پنج نقره و یک برنز دوم است و الزهرا با شش مدال طلا، یک نقره و سه برنز در جایگاه سوم قرار دارد.

مراسم اختتامیه دهمین دوره المپیاد ورزشی دانشجویان دختر چهارشنبه 30 تیر ساعت 21 در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار می‌شود.

12345