اخبار و رویدادها: آغاز رقابتهای شنای دهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان در دانشگاه

آغاز رقابتهای شنای دهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان در دانشگاه
شنبه ۲۶ تیر ۱۳۸۹- ۱۹:۱۸:۱۳



آغاز رقابت های شنای دهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر سراسر کشوردر دانشگاه صنعتی شاهرود رقابت های شنا دهمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر سراسر کشور از دیروز 25 تیرماه در استخر نشا

 

رقابت های شنا دهمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر سراسر کشور از دیروز 25 تیرماه در استخر نشاط دانشگاه صنعتی شاهرود آغاز شده است .

به گزارش روابط عمومی ستاد المپیاد ، در اولین روز این دوره از مسابقات ، شناگران در 4  ماده 100 متر آزاد ، 50 متر قورباغه ، 50*4 مترمختلط انفرادی و 50*4 مترآزاد تیمی با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت دانشگاه های فردوسی مشهد ، کرمانشاه و گیلان در بخش100 متر آزاد ،  دانشگاه های الزهرا، فردوسی مشهد و یزد در بخش 200 متر مختلط انفرادی ، دانشگاه های اصفهان ، شیراز و پیام نور در بخش 50 متر قرباغه و دانشگاه های تهران ، صنعتی شریف و الزهرا در بخش 200 متر آزاد تیمی به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند .

در ادامه رقابت های المپیاد ، امروز 26 تیرماه مسابقات شنا در چهار ماده شامل  200 متر قروباغه ،50 مترپروانه، 50 متر آزاد و 100 متر کرال پشت در استخر نشاط دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد که درپایان در 200 متر قورباغه مژگان سلیمانی از دانشگاه اصفهان با 18 امتیاز اول، زیبا محمدی نژاد از دانشگاه صنعتی شریف با 16 امتیاز دوم و فریناز پوینده از دانشگاه تهران با 15 امتیاز در سکوی سوم قرار گرفت.

در ماده 50 متر پروانه، مائده یاری از دانشگاه یزد با 18 امتیاز اول، وفا متجدد از دانشگاه فردوسی مشهد با 16 امتیاز دوم و ویدا فروهر از دانشگاه فردوسی مشهد با 15 امتیاز سوم شد.

در ماده 50 متر آزاد آزاده مهاجر میلانی از دانشگاه تهران با 18 امتیاز اول، مائده یاری از دانشگاه یزد با 16 امتیاز دوم و نینا زمان سرایی از دانشگاه گیلان با 15 امتیاز به مقام سوم رسید.

در ماده 100 متر کرال پشت نیز شکوفه صادقی پناه از دانشگاه الزهرا با 18 امتیاز اول، آزاده مهاجر میلانی از دانشگاه تهران با 16 امتیاز دوم و مرجان صیرفی از دانشگاه صنعتی شریف با 15 امتیاز سوم شد.

مسابقات شنای دهمین المپیاد دهمین المپیاد ورزشی فرهنگی دانشجویان کشور دختر از 23 تیرماه با شرکت 18 تیم از دانشگاه های کشور آغاز و تا 28 تیرماه ادامه دارد.

12345