اخبار و رویدادها: دهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر کشور در سمنان آغاز شد

دهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر کشور در سمنان آغاز شد
جمعه ۲۵ تیر ۱۳۸۹- ۱۰:۰۸:۵۳



دهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر کشور در سمنان آغاز شد دهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر کشور در سمنان آغاز شد

با حضور سعیدلو و دانشجو؛

دهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر کشور در سمنان آغاز شد

 

 

 دهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی و در دانشگاه سمنان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری المپیاد بزرگترین رویداد ورزشی فرهنگی دانشجویی کشور عصر پنجشنبه با حضور علی سعیدلو رئیس سازمان تربیت بدنی، کامران دانشجو وزیر علوم، عباس رهی استاندار سمنان، حسن ملک محمدی نماینده دامغان در مجلس و مدیران کل دستگاه های اجرایی و روسای دانشگاهی استان سمنان در سالن ورزشی فجر دانشگاه سمنان آغاز شد.

دبیر ستاد برگزاری دهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر کشور در حاشیه برگزاری این المپیاد گفت: این المپیاد به طور رسمی با حضور مسئولان آغاز شده است و بازی های آن از فردا در سه دانشگاه سمنان، شاهرود و دامغان پیگیری می شود.

رضا اندام با اشاره به اینکه در این المپیاد بیش از سه هزار دانشجو با یکدیگر به رقابت می پردازند، گفت: در این المپیاد دانشجویان 74 دانشگاه و موسسه آموزش عالی کشور در 12 رشته با یکدیگر رقابت می کنند.

به گفته وی، دانشگاه سمنان میزبان رقابت های والیبال، تنیس روی میز، تیراندازی و دو و میدانی، دانشگاه دامغان فوتسال، شطرنج، کاراته و تکواندو و دانشگاه شاهرود میزبان رقابتهای بسکتبال، هندبال، شنا و بدمینتون است.

وی با بیان اینکه این رقابت ها به مدت 10 روز در دانشگاه های سمنان، شاهرود و دامغان ادامه دارد، گفت: آیین اختتامیه این المپیاد در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار می شود.

به گفته وی، در آیین اختتامیه المپیاد پرچم برگزاری یازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر سراسر کشور به دانشگاه های میزبان اعطا می شود.

حمل مشعل توسط سه نماینده از دانشگاه های سمنان، دامغان و شاهرود و روشن شدن آتشدان رقابت ها توسط این نمایندگان، قرائت سوگند نامه توسط دانشجویان، اجرای حرکات رزمی توسط گروه رزمی حزب الله و حرکات نمایشی توسط دانش آموزان دختر و بازی های بومی و محلی و نمایش اسکیت از برنامه های این المپیاد بود . در پایان مراسم افتتاحیه تیم های حاضر در مراسم افتتاحیه همراه با نور افشانی رژه رفتند. 

 

12345