اخبار و رویدادها: پیام دکتر مرادزاده رئیس ستاد برگزاری المپیاد

پیام دکتر مرادزاده رئیس ستاد برگزاری المپیاد
پنج شنبه ۲۴ تیر ۱۳۸۹- ۱۴:۴۳:۲۶

پیام دکتر مرادزاده رئیس ستاد برگزاری المپیاد

پیام رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود و رئیس ستاد برگزاری المپیاد

باسمه تعالی

پیام دکتر علی مرادزاده

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود و رئیس ستاد برگزاری المپیاد

قال علی (علیه السلام ): قو علی خدمتک جوارحی

با سلام ، احترام و عرض تبریک خجسته اعیاد مبارک شعبانیه ، فرخنده ولادت های حضرت امام حسین (ع) ، حضرت امام سجاد (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع)  به حضور شما فرهیختگان محترم دانشگاهی .

خداوند متعال را شاکر و سپاسگزاریم که در سال همت مضاعف و کار مضاعف به ما توفیق خدمت به پیشگامان عرصه‌ دانش و ورزش و نخبگان ورزش دانشگاهی را عنایت فرمود . باعث مباهات دانشگاه های استان سمنان است که این المپیاد ورزشی را با تلفیق علم و عمل برگزار می‌کنند و امیدواریم شاهد برکات زیادی از آن باشیم.

بسیار خرسندم که به نمایندگی از طرف دانشگاهیان استان سمنان مقدم شما عزیزان شرکت کننده در دهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور را به استان سمنان و دانشگاه های سمنان ، دامغان و صنعتی شاهرود گرامی داشته و لحظاتی قرین نشاط ، تندرستی و موفقیت برای شما ورزشکاران دانشگاهی از خداوند منان مسالت نمایم .

قطعاً یکی از اهداف وزارت علوم از برگزاری این المپیادها، ایجاد بستر مناسب برای رقابت‌های سالم ورزشی و توجه به ابعاد فرهنگی و اجتماعی آن می باشد . در واقع المپیاد دانشجویان یک رویداد ملی است که منجر به ارتقاء فعالیت های علمی ، پژوهشی ، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها و ایجاد طراوات ، شادابی و نشاط  در دانشگاهیان  عزیز خواهد شد .

در مبانی ورزش، پهلوان پروری بر تفکر قهرمان سازی مقدم است و با همین اندیشه متعالی است که جوانان ولایت‌مدار ایرانی با نثار جان خود از کیان ایران و اسلام تاکنون پاسداری نموده اند . شما نیز که به واسطه جوان بودن آرمان گراترین ، به واسطه دانشجو بودن کنجکاوترین و به واسطه ورزشکار بودن پرتحرک ترین قشر از اقشار جامعه هستید، نمایندگان دانشگاه ها و شهرها و مناطق خود می باشید و فرصتی مناسب دارید تا در این رقابت های ملی با الهام از آئین فطرت و اقتدا به مولای متقیان حضرت علی علیه السلام به تأملی شایسته درباره این حقیقت بپردازید که معیار ارزش ، نیروی بدنی و تفوق بر رقیب نیست بلکه چیرگی بر نفسی است که از امارگی به بدی ها و زشتی ها هرگز ابائی ندارد .

جوان ایرانی همواره با رعایت اخلاق ورزشی ، پوریای ولی بودن و در یک کلام انسان بودن را پاس داشته و امسال این خصایص انسانی و اخلاقی در استان سمنان سرزمین جلوه‌های میراث فرهنگی ، دیار معلمان دین و اخلاق ، زادگاه و آرامگاه شعرا وعرفای نامدار تجلی یافته است . امیدوارم ورزشکاران عزیز بنا به توصیه حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب در تحصیل ، تهذیب و ورزش موفق باشند.

به شما آینده‌سازان کشور و شرکت کنندگان در المپیاد دهم ، رعایت کامل اصول اخلاقی و فرهنگی،‌ ایجاد دوستی و مودت، عدالت محوری، مهرورزی و اقتدا به مولای متقیان حضرت علی‌ (ع) را توصیه می‌کنم.

امید است که در میادین ورزش با رعایت اصول اخلاقی به دنبال افزایش دوستی‌ها ، کسب تجربه و آمادگی پذیرش مسؤولیت‌ها برای کشور و جهان اسلام باشید و همواره قدردان زحمات والدین ، اساتید و مربیانی که در تربیت و پرورش شما تلاش‌های بسیاری کردند، باشید .

در پایان بر خود لازم می دانم از هدایت ها ، حمایت ها و پشتیبانی مقام عالی وزارت ، معاونت محترم دانشجویی وزارت متبوع  و استاندار دلسوز و خدوم استان سمنان و زحمات و تلاش های مسئولین عزیزاستان و دست اندرکاران دستگاه های اجرایی شهرستان های سمنان ، دامغان و شاهرود ، مدیرکل محترم تربیت بدنی وزارت علوم ، رؤسای دانشگاه های سمنان و دامغان و تمامی دست اندرکاران برگزار کننده دهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان تشکر و قدردانی کنم. ( تیرماه89 )

 

دکتر علی مرادزاده

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود و رئیس ستاد المپیاد

 

 

12345