اخبار و رویدادها: 71 دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی به طور کامل مورد پذیرش قرار گرفتند

71 دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی به طور کامل مورد پذیرش قرار گرفتند
چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۳۸۹- ۱۹:۰۳:۴۵



مسئول کمیته پذیرش فنی المپیاد : 71 دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی به طور کامل مورد پذیرش قرار گرفتند

مسئول کمیته پذیرش فنی المپیاد :

71 دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی به طور کامل مورد پذیرش قرار گرفتند

 

حمیدرضا مقصودی مسئول کمیته پذیرش فنی المپیاد زیرساخت های دانشگاه صنعتی شاهرود برای برگزاری دهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر سراسر کشور را رضایت مند ارزیابی کرد .

    وی در گفتگو با روابط عمومی ستاد دهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر سراسرکشور از پذیرش موفقیت آمیز این رویداد بزرگ ورزشی در دانشگاه صنعتی شاهرود خبر داد و گفت : پذیرش در مراحل اولیه و نهایی در دانشگاه محور میزبان المپیاد به بهترین شکل ممکن در تاریخ های مقرر برگزار شد . در پذیرش اولیه ،35 دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی موفق به دریافت ID کارت های ورزشکاران ، مربیان و سرپرستان خود شدند و در پذیرش ثانویه 71 دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی و 1737 نفر ورزشکار ، مربی ، سرپرست و همراه شامل 1345 ورزشکار ، 167 مربی ، 168 سرپرست و 57 نفر همراه به طور کامل مورد پذیرش قرار گرفتند .

   مسئول کمیته پذیرش فنی المپیاد تصریح کرد : بر اساس تجارب نه دوره قبل ،ثبت نام و پذیرش این المپیاد به صورت اینترنتی و صدور کارت ها نیز به صورت online صورت می پذیرد .

    وی با اشاره به آمادگی کامل دانشگاه های صنعتی شاهرود ، سمنان و دامغان برای برگزاری هرچه بهتر این المپیاد اظهار امیدواری کرد با تلاش کلیه مسئولین و دست اندرکاران ، دهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر سراسر کشور را با موفقیت برگزار کنیم .

 

 

12345