اخبار و رویدادها: برای برگزاری افتتاحیه آمادگی کامل داریم

برای برگزاری افتتاحیه آمادگی کامل داریم
چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۳۸۹- ۱۷:۵۸:۲۰



برای برگزاری افتتاحیه آمادگی کامل داریم

دبیر اجرایی المپیاد در دانشگاه سمنان :

برای برگزاری افتتاحیه آمادگی کامل داریم

 

دبیر اجرایی المپیاد از کسب آمادگی کامل برای برگزاری موفق افتتاحیه المپیاد خبر داد .

دکتر گل محمدی گفت : افتتاحیه دهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر کشور فردا با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری ، رئیس سازمان تربیت بدنی و دیگر مسئولان کشوری و استانی و 3 هزار دانشجو در دانشگاه سمنان برگزار می شود .

وی افزود : به منظور کسب آمادگی کامل ، قبل از برگزاری مراسم ، پیش نمایش افتتاحیه با حضور مسئولان وزارتخانه و دانشگاه برگزار شد که از برگزاری آن رضایت کامل داشتند به گفته دکتر گل محمدی اجرای حرکات نمایشی و پیرامیدی توسط200 دانش آموز دختر مقاطع ابتدایی ، راهنمایی و دبیرستان، اجرای بازی های بومی محلی توسط گروه عشایری سنگسر و ورزشکاران سمنانی ، نمایش اسکیت توسط 30 دختر خردسال و اجرای حرکات کاراته توسط 40 دختر نوجوان از جمله برنامه های روز افتتاحیه است .

     دبیر اجرایی دهمین المپیاد در دانشگاه سمنان افزود : مراسم حمل مشعل هم توسط سه نماینده از دانشگاه های سمنان ، دامغان و صنعتی شاهرود برگزار می شود که به طور همزمان آتشدان رقابت ها را روشن می کنند .

     قرائت سوگند نامه توسط دانشجویان و رژه تیم های حاضر نیز از دیگر برنامه های افتتاحیه است .

گل محمدی از پذیرش 300 دانشجوی دانشگاه سمنان از مجموع 800 دانشجو تاکنون خبر داد و افزود : بقیه دانشجویان تا امشب پذیرش می شوند . وی با تقدیر از تلاش و کوشش همه عوامل اجرایی المپیاد ، فردا را روزی با شکوه و به یاد ماندنی در کارنامه درخشان دانشگاه سمنان دانست و گفت : افتتاحیه به بهترین شکل برگزار خواهد شد .

       شایان ذکر است دانشجویان دانشگاه های صنعتی شاهرود و دامغان ساعاتی قبل از مراسم از طریق قطار محلی به محل برگزاری افتتاحیه مسابقات اعزام می شوند .

 

 

 

 

12345