اخبار و رویدادها: افتتاح سه طرح عمرانی دردانشگاه سمنان باحضورمعاون دانشجویی وزیرعلوم

افتتاح سه طرح عمرانی دردانشگاه سمنان باحضورمعاون دانشجویی وزیرعلوم
سه شنبه ۲۲ تیر ۱۳۸۹- ۱۸:۰۵:۰۹

افتتاح سه طرح عمرانی دردانشگاه سمنان باحضورمعاون دانشجویی وزیرعلوم

در آستانه دهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر سراسر کشور با حضور معاون دانشجویی وزارت علوم سه طرح عمرانی ورزشی در دانشگاه سمنان به بهره برداری رسید

در آستانه دهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر سراسر کشور

با حضور معاون دانشجویی وزارت علوم سه طرح عمرانی ورزشی در دانشگاه سمنان به بهره برداری رسید

 

در آستانه دهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشورو به منظور توسعه فضاهای ورزشی دانشگاه سمنان ،سه طرح عمرانی ورزشی در این دانشگاه با حضور معاون دانشجویی وزارت علوم و مدیر کل تربیت بدنی این وزارت به بهره برداری رسید .

         این طرح ها شامل سکوی تماشاچیان استادیوم ورزشی و ساختمان تربیت بدنی  دانشگاه سمنان با زیر بنای 950 متر مربع و پیست دو و میدانی شامل 4000 متر مربع است ، که جمعا با اعتباری بالغ بر 8450 میلیون ریال ظرف دو سال به بهره برداری رسیده است.

      دکتر محمود ملاباشی  که بعد از ظهر دوشنبه 21/4/89 برای بازدید از از اماکن ورزشی و فضاهای آماده شده برای برگزاری دهمین المپیاد فرهنگی - ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه های کشور در استان سمنان و افتتاح طرح های عمرانی در دانشگاه سمنان حضور یافته بود گفت : این رویداد بزرگ ورزشی از چهار شنبه این هفته همزمان به میزبانی سه دانشگاه سمنان ، صنعتی شاهرود و دامغان برگزار خواهد شد . وی با تاکید بر اهمیت این رویداد مهم ورزشی در سطح کشور گفت: افتتاحیه این المپیاد پنجشنبه این هفته 24 تیر ماه در دانشگاه سمنان برگزار خواهد شد و امروز علاوه بر افتتاح طرح های ورزشی دانشگاه سمنان برای بررسی  اقدامات انجام شده پیرامون این المپیاد سفری به دانشگاه سمنان داشتیم .

     گفتنی است دهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه های کشور با حضور  بیش از 3000 دانشجوی ورزشکار از 23 تیر لغایت 1 مرداد ماه با میزبانی همزمان سه دانشگاه سمنان ، صنعتی شاهرود و دامغان  برگزار خواهد شد .این دانشجویان به مدت  10 روز در 12 رشته ورزشی با هم به رقابت خواهند پرداخت .

12345