اخبار و رویدادها: پذیرش تیم های شرکت کننده در دانشگاه صنعتی شاهرود

پذیرش تیم های شرکت کننده در دانشگاه صنعتی شاهرود
سه شنبه ۲۲ تیر ۱۳۸۹- ۱۶:۰۰:۰۱



پذیرش نهایی تیم های شرکت کننده در دهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسرکشور از صبح 21 تیر ماه در ستاد مرکزی المپیاد در دانشگاه صنعتی شاهرود آغاز شد .

دهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر

پذیرش تیم های شرکت کننده در دانشگاه صنعتی شاهرود

پذیرش نهایی تیم های شرکت کننده در دهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسرکشور از صبح 21 تیر ماه در ستاد مرکزی المپیاد در دانشگاه صنعتی شاهرود  آغاز شد .

به گزارش روابط عمومی دهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر بعد از پذیرش اولیه تیم های شرکت کننده در المپیاد که در روزهای 13 و 14 تیرماه انجام پذیرفت ، پذیرش نهایی تیم ها از صبح روز دوشنبه 21 تیر به مدت 2 روز در ستاد مرکزی المپیاد در دانشگاه صنعتی شاهرود آغاز شده است که تا عصر 22 تیر به پایان می رسد .

بنا بر این گزارش بعد از پذیرش نهایی ID کارت های تیم ها صادر و تحویل نماینده دانشگاه ها خواهد شد که تا کنون 35 دانشگاه پذیرش شده اند و بقیه تیم ها تا عصر امروز پذیرش خواهند داشت .

لازم به ذکر است دهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور به میزبانی دانشگاه های استان سمنان در سه دانشگاه صنعتی شاهرود ، دامغان و سمنان از 23 تیرماه به مدت 10 روز در 12 رشته برگزار خواهد شد .

12345