اخبار و رویدادها: اولین جلسه هیأت ممیزه مستقل دانشگاه صنعتی شاهرود تشکیل شد

اولین جلسه هیأت ممیزه مستقل دانشگاه صنعتی شاهرود تشکیل شد
یکشنبه ۶ تیر ۱۳۸۹- ۱۷:۴۵:۴۵

اولین جلسه هیأت ممیزه مستقل دانشگاه صنعتی شاهرود تشکیل شد

اولین جلسه هیأت ممیزه مستقل دانشگاه صنعتی شاهرود ، یکشنبه 6 تیرماه با حضور کلیه اعضاء در این دانشگاه تشکیل شد. در این جلسه دکتر مرادزاده رئیس

 اولین جلسه هیأت ممیزه مستقل دانشگاه صنعتی شاهرود تشکیل شد

 

اولین جلسه هیأت ممیزه مستقل دانشگاه صنعتی شاهرود ، یکشنبه 6 تیرماه با حضور کلیه اعضاء در این دانشگاه تشکیل شد.

در این جلسه دکتر مرادزاده رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود و رئیس هیأت ممیزه با تأکید بر این نکته که هیأت ممیزه رکن اصلی فعالیت های مربوط به ارتقاء و مسائل آموزشی اعضا هیأت علمی است اظهار امیدورای کرد این هیأت بتواند بر مبنای قانون گرائی و حق و انصاف حرکت کند .

رئیس هیأت ممیزه دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن معرفی دانشگاه و اهم اقدامات انجام گرفته درسال های اخیر گفت : این دانشگاه محصول انقلاب اسلامی است و هر چه دارد به برکت انقلاب است .

دکتر بازیار نماینده وزیر علوم تحقیقات و فناوری در هیأت ممیزه گفت : جهت گیری هیات ممیزه در عین رعایت عدالت ، باید حرکت به جلو باشد تا به اهداف تعیین شده در افق 1404 دست یابیم . وی در عین حال تصریح نمود اساتید باید برای رسیدن به شکوفائی علمی ، فعالیت بیشتری داشته باشند.

شایان ذکر است رسیدگی و اظهار نظر نسبت به درخواست متقاضیان ارتقاء به مراتب استادیاری، دانشیاری و استادی و ارزیابی کیفیت انجام فعالیت های آموزشی، پژوهشی و فناوری خدمات علمی – اجرایی و فعالیت های فرهنگی تربیتی آنان ، گزارش رکود علمی اعضای هیأت علمی ، احتساب سابقه خدمت ، بورس تحصیلی و فرصت مطالعاتی اعضای هیأت علمی از جمله وظایف هیأت ممیزه دانشگاه ها است .

12345