اخبار و رویدادها: پیام المپیاد برگرفته از نصیحت رهبر معظم انقلاب به دانشجویان است

پیام المپیاد برگرفته از نصیحت رهبر معظم انقلاب به دانشجویان است
شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۸۹- ۱۰:۵۲:۰۵

پیام المپیاد برگرفته از نصیحت رهبر معظم انقلاب به دانشجویان است

معاون دانشجویی وزیر علوم در نشست هماهنگی المپیاد : پیام المپیاد برگرفته از نصیحت رهبر معظم انقلاب به دانشجویان است

معاون دانشجویی وزیر علوم در نشست هماهنگی المپیاد :

 

پیام المپیاد برگرفته از نصیحت رهبر معظم انقلاب به دانشجویان است

 

با حضور معاون دانشجویی وزیرعلوم،تحقیقات و فناوری در دانشگاه صنعتی شاهرود ، برنامه های برگزاری دهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر  سراسر کشور در استان بررسی شد.

      معاون دانشجویی وزیرعلوم،تحقیقات و فناوری در این جلسه  که عصر چهارشنبه 26 خرداد با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری ،فرمانداران ، شهرداران ، روسا و معاونین دانشگاه های میزبان و مسئولین برگزاری المپیاد همراه بود ،پیام این المپیاد را برگرفته از  نصیحت رهبرمعظم انقلاب اسلامی به دانشجویان،مبنی بر تحصیل،تهذیب و ورزش عنوان کرد و گفت : سه هزار دانشجوی دختر در این المپیاد شرکت می کنند.محمود ملاباشی هدف از برگزاری این المپیاد را تقویت مبانی دینی، فرهنگی و اجتماعی ،پرورش تعهد ، مسئولیت پذیری وتوانمندی دانشجویان برای مشارکت در توسعه و سازندگی کشور، ارتقای بهره وری منابع ورزشی و سطح کیفی ورزش قهرمانی دانشجویی، افزایش سلامت جسمی و روحی و شادابی و شناسایی دانشجویان نخبه ورزشی عنوان کرد. ملاباشی با بیان اینکه دهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور از بیست و سوم تیر تا اول مرداد در دانشگاه های سمنان ، صنعتی شاهرود و دامغان برگزار می شود ، افزود : این دانشجویان در رشته های بسکتبال، والیبال ، فوتبال ، هندبال، تنیس روی میز ، دومیدانی ، شنا ، کاراته، شطرنج، بدمینتون ،تکواندو  و تیرانداری به رقابت می پردازند . 

      رئیس ستاد برگزاری المپیاد فرهنگی- ورزشی دانشجویان دختر هم گفت : مراسم افتتاحیه این المپیاد بیست و سوم تیر در دانشگاه سمنان و مراسم اختتامیه اول مرداد در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار می شود. به گفته مرادزاده رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود بازدید از جاذبه های طبیعی و تاریخی استان ، شرکت در مراسم سیاسی عبادی نماز جمعه و جماعت ، اهدای بسته های فرهنگی، پخش فیلم ، اجرای نمایش و موسیقی محلی از جمله برنامه های فرهنگی این المپیاد است.

    در این جلسه علیرضا خلخالی معاون سیاسی امنیتی استانداری بر آمادگی کامل استانداری و مجموعه دستگاه های استان برای پشتیبانی و انجام امور محوله در راستای هرچه بهتر برگزار کردن المپیاد تأکید کرد .

     مهدی طالب پور مدیر کل تربیت بدنی وزارت علوم نیز با مثبت ارزیابی کردن فعالیت های انجام شده اظهار امیدواری کرد اولین تجربه واگذاری المپیاد به سه دانشگاه در استان سمنان با موفقیت همراه بوده و بتواند الگوی مناسبی برای برگزاری المپیاد های آتی به صورت جمعی و مشارکتی باشد .

     در پایان این نشست ، فرمانداران شهرهای استان ضمن اعلام آمادگی کامل جهت برگزاری المپیاد ، موافقت با احداث سه ورزشگاه سرپوشیده به عنوان یادبود المپیاد دهم در هر یک از شهرهای میزبان را از معاون دانشجویی وزیر علوم خواستار شدند .

 

 

 
12345