اخبار و رویدادها: اخبار کوتاه ورزشی از دانشگاه صنعتی شاهرود

اخبار کوتاه ورزشی از دانشگاه صنعتی شاهرود
سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۸۹- ۱۵:۱۲:۲۲



مسابقه تیر اندازی اساتید بسیجی دانشگاه برگزار شد به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر مسابقه تیر اندازی با تفنگ و تپانچه بادی اساتید بسیجی دانشگاه 5 خردادماه جاری برگزار شد . این مسابقه

اخبار کوتاه ورزشی از دانشگاه صنعتی شاهرود

 

 

 

مسابقه تیر اندازی اساتید بسیجی دانشگاه برگزار شد

 

به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر مسابقه تیر اندازی با تفنگ و تپانچه بادی اساتید بسیجی دانشگاه 5 خردادماه جاری برگزار شد .

   این مسابقه به همت بسیج اساتید دانشگاه در محل هیأت تیراندازی شاهرود برگزار شد و در مجموع دو رشته دکتر سید محمد اسماعیل جلالی ، مهندس امیرمسعود جعفری و دکتر سید حیدر جعفری به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب نمودند و جوایزی از طرف بسیج اساتید به آن ها اهداء شد .

 

صعود تیم کوهنوردی کارکنان دانشگاه به قله شاهوار

 

به مناسبت بیست و یکمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) تیم 20 نفره کوهنوردی کارکنان دانشگاه به سرپرستی یوسف محسنی راد ، پنجشنبه و جمعه 13 و 14 خرداد ماه ، به قله 3945 متری شاهوار صعود می کنند .

 

برگزاری مسابقات ورزشی دانشجویان به مناسبت هفته خوابگاه ها

 

به مناسبت گرامیداشت هفته خوابگاه ها مسابقات ورزشی دانشجویان دختر از 2 خردادماه به مدت 5 روز در خوابگاه ها ی دانشجویی برگزار شد .

  این مسابقات به همت مدیریت تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه در رشته های شطرنج ، والیبال 4 نفره ، بسکتبال سه نفره ، آمادگی جسمانی و شنای قورباغه و کرال با حضور 98 دانشجوی ورزشکار برگزار شد .

به گزارش تربیت بدنی دانشگاه اکرم ارزانی ، عاطفه قربانی و زهرا شاه محمدی به ترتیب مقام های برتر در رشته شطرنج را به خود اختصاص دادند و تیم بنفشه و تیم تربیت بدنی 85 به ترتیب مقام های برتر را در رشته های والیبال و بسکتبال کسب نمودند .

هم چنین شقایق صفاری ، مهنام آریانا و نورآبادی مقام های اول تا سوم مسابقات آمادگی جسمانی را کسب کردند و سمیه آقایان ، مینا حبیبی و مهناز عرب عامری در رشته شنای قورباغه و شبنم احمد مجنی ، مینا حبیبی و مهناز عرب عامری در رشته کرال بر سکوی قهرمانی ایستادند .

 

12345