اخبار و رویدادها: دانشگاه صنعتی شاهرود میزبان مرحله استانی مسابقات ملی مهارت

دانشگاه صنعتی شاهرود میزبان مرحله استانی مسابقات ملی مهارت
دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۸۹- ۱۴:۵۴:۰۴



دانشگاه صنعتی شاهرود میزبان مرحله استانی مسابقات ملی مهارت مرحله استانی مسابقات ملی مهارت در زمینه های تخصصی رباتیک و مکاترونیک 23 اردیبهشت ماه با حضور تیم های دانشگاه های استان سمنان در محل آزمایش

دانشگاه صنعتی شاهرود

میزبان مرحله استانی مسابقات ملی مهارت

 

 

مرحله استانی مسابقات ملی مهارت در زمینه های تخصصی رباتیک و مکاترونیک 23 اردیبهشت ماه با حضور تیم های دانشگاه های استان سمنان در محل آزمایشگاه های دانشکده مهندسی برق و رباتیک دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد .

    دکتر علی اکبر پویان معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه صنعتی شاهرود با اعلام این خبر گفت: تیم های دو نفره شرکت کننده پس از کسب امتیاز لازم در مرحله اول این مسابقات که در سطح شهرستان های استان برگزار شده بود ، به این مرحله راه یافتند و در نهایت تیم های برتر این دوره نیز به مسابقات مهارت که در سطح ملی برگزار می شود اعزام خواهند شد . 

    به گفته وی تیم های دانشگاه های صنعتی شاهرود و سمنان به ترتیب عناوین تیم های برتر را به خود اختصاص دادند  و به مرحله ملی راه یافتند .

    پویان افزود : این دوره از مسابقات با حمایت مالی سازمان آموزش فنی و حرفه ای استان (مرکز شاهرود) و همکاری مدیریت فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی شاهرود و دانشکده مهندسی برق و رباتیک این دانشگاه در سطح خوب و مناسبی برگزار شد .

12345