اخبار و رویدادها: تقدیر از استادان دانشگاه صنعتی شاهرود به مناسبت هفته معلم

تقدیر از استادان دانشگاه صنعتی شاهرود به مناسبت هفته معلم
دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۸۹- ۱۵:۳۱:۳۶

تقدیر از استادان دانشگاه صنعتی شاهرود به مناسبت هفته معلم

به مناسبت هفته معلم از اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه صنعتی شاهرود تقدیر شد به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره استاد مرتضی مطهری و هفته معلم ، 13 اردیبهشت ماه ، طی مراسمی از اساتید و اعضای هیأت علم

به مناسبت هفته معلم

از اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه صنعتی شاهرود تقدیر شد

 

به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره استاد مرتضی مطهری و هفته معلم ، 13 اردیبهشت ماه ، طی مراسمی از اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه صنعتی شاهرود تقدیر و تشکر شد .

   در ابتدای این مراسم دکتر محمود شریعتی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته معلم و هفته آموزش ، گزارش مختصری از اهم فعالیت های حوزه معاونت آموزشی در سال گذشته را ارائه کرد و گفت : با توجه به سیاست دانشگاه در بخش توسعه تحصیلات تکمیلی و نیز تصمیم شورای آموزشی و شورای دانشگاه ، امسال ظرفیت پذیرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی 65% افزایش یافته است .

    وی همچنین از پیگیری پایه آموزشی تشویقی برای اساتید و راه اندازی دانشکده آموزش های الکترونیک در دانشگاه خبر داد  و تصریح کرد : هدف از ایجاد اتاق های فکر تحول آموزشی و پژوهشی در دانشگاه صنعتی شاهرود استفاده از پتانسیل موجود درجهت برنامه ریزی و پیشرفت دانشگاه است و هم اکنون هسته مرکزی آن با 6 عضو هیأت علمی تشکیل شده است .

    در ادامه دکتر علی مرادزاده رئیس دانشگاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد مطهری ، معلم را وارث پیامبران در زمین معرفی کرد و گفت : وظیفه اساتید در کنار آموزش کلاسیک ، تربیت و تهذیب نفس است چون دانشجویان آینده سازان مملکت هستند . اگر بخواهیم انگیزه یادگرفتن در دانشجویان را افزایش دهیم باید به آنان امید دهیم .

   وی زنده کردن قوه خلاقیت و ابتکار در دانشجو را از ویژگی های یک استاد خوب دانست و افزود : تعلیم و تربیت ، تحقیق و آموزش و اداره امور دانشگاه از مهمترین وظایف ماست .

    به گفته وی  اولین اولویت آموزشی این دانشگاه در سال جاری ، جذب و استخدام اعضای هیأت علمی متخصص و متعهد می باشد  .  

    در پایان 91 عضو هیأت علمی این دانشگاه که بالاترین امتیاز ارزیابی کیفیت آموزشی را کسب نمودند مورد قدردانی قرار گرفتند و از 3 عضو هیأت علمی هردانشکده نیز به عنوان استاد نمونه آموزشی ، با اعطای لوح سپاس و جوایز ارزنده تقدیر و تشکر شد .

12345