اخبار و رویدادها: آشنایی دانشجویان با مواد ناریه و سیستم های انتقال خط آتش

آشنایی دانشجویان با مواد ناریه و سیستم های انتقال خط آتش
یکشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۸۹- ۱۳:۲۰:۰۸



آشنایی دانشجویان دانشگاه صنعتی شاهرود با مواد ناریه و سیستم های انتقال خط آتش کارگاه آموزشی "معرفی انواع مواد ناریه و سیستم های انتقال خط آتش رایج در کشور" 6 اردیبهشت ماه جاری در سالن اج

آشنایی دانشجویان دانشگاه صنعتی شاهرود

با مواد ناریه و سیستم های انتقال خط آتش

 

کارگاه آموزشی "معرفی انواع مواد ناریه و سیستم های انتقال خط آتش رایج در کشور" 6 اردیبهشت ماه جاری در سالن اجتماعات دانشکده معدن نفت و ژئوفیزیک دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار می شود .

    مدیر انجمن های علمی دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن تأکید بر اهمیت آتشکاری و انفجار در سازندگی کشور اعم از راه سازی ، تونل سازی و معدنکاری گفت : انجمن علمی معدن ، نفت و ژئوفیزیک دانشگاه با همکاری شرکت فنی مهندسی حفاری آتشباری خندق که در گذشته و حال پروژه های حفاری و انفجاری بزرگ و مهمی را در سطح کشور برعهده داشته است ، این کارگاه آموزشی یک روزه را با حضور رضا ضیائی نژاد مدیر دفتر فنی این شرکت برگزار می کند .

    محمود رحیمی افزود : معرفی انواع مواد ناریه ، آموزش عملی آتشکاری و انفجار در تونل سازی و معدنکاری و آشنایی با سیستم های انتقال خط آتش رایج در کشور در بخش پروژه های عمرانی و معدنی از جمله مهمترین اهداف این کارگاه آموزشی است .

   شایان ذکر است استفاده از مواد ‌ناریه و عملیات انفجاری در معادن ، مشروط بر رعایت مقررات سیکل مواد ناریه ‌، بهترین و مقرون به‌صرفه‌ترین شیوه برای استخراج محصولات معدنی در کشور ایران به‌ شمار می‌رود .

12345