اخبار و رویدادها: عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی شاهرود ویراستار مجله علمی Cultural Heritag

عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی شاهرود ویراستار مجله علمی Cultural Heritag
چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۸۹- ۱۳:۱۲:۴۲

عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی شاهرود ویراستار مجله علمی Cultural Heritag

عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی شاهرود یکی از ویراستاران مجله علمی و بین المللی Cultural Heritage شد

عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی شاهرود یکی از ویراستاران

مجله علمی و بین المللی Cultural Heritage شد

 

بهروز حسنی عضو هیأت علمی دانشکده عمران و معماری دانشگاه صنعتی شاهرود به عنوان یکی از ویراستاران ژورنال علمی Cultural Heritage انتخاب شد .

   علی یونسیان مدیر روابط بین الملل دانشگاه صنعتی شاهرود با اعلام این خبر گفت : این مجله بیش از 80 ویراستار از سراسر دنیا دارد و یکی از مجلات معتبر علمی بین المللی در زمینه میراث فرهنگی است . در آخرین نسخه این ژورنال که در ژانویه و مارس 2010 منتشر شده است ، دکتر بهروز حسنی به عنوان نماینده دانشگاه صنعتی شاهرود معرفی شده است .

   وی در ادامه با اشاره به انعقاد چندین تفاهم نامه همکاری علمی و پژوهشی با دانشگاه ها و مؤسسات معتبر بین المللی در سال گذشته ، از جمله این قراردادها را امضاء تفاهم نامه همکاری با دانشگاه دل آکوئیلا و مرکز تحقیقات ایتالیا عنوان کرد و افزود : از نتایج مثبت این همکاری های دو جانبه حضور هیأت ایتالیایی جهت تحقیق و پژوهش بر روی قنات های منطقه و شهرستان شاهرود و  انتخاب عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی شاهرود به عنوان یکی از ویراستاران ژورنال علمی Cultural Heritage است .

    مدیر روابط بین الملل دانشگاه صنعتی شاهرود ، مقاله علمی ( گزارش بخشی از مطالعات مربوط به قنوات اطراف شهرستان شاهرود ) که در سمینار بین المللی میراث فرهنگی قاهره در سال 2009 ارائه شده را از دیگر نتایج  مثبت این همکاری ها دانست و گفت : البته مقالات متعدد دیگری نیز از نتیجه این همکاری ها  در دست تهیه و چاپ می باشد که قطعاً در حل مشکلات آب منطقه و احیای قنوات شاهرود نقش مؤثری خواهد داشت .

    یونسیان در پایان اظهار امیدواری کرد با تلاش همکاران دانشگاهی و برقراری ارتباطات مؤثر بین المللی با دانشگاه های معتبر دنیا  شاهد رشد و توسعه بیش از پیش دانشگاه و شهرستان باشیم .

 

12345