اخبار و رویدادها: استاندارسمنان:مسئولین تلاششان رابرای بهتربرگزار شدن المپیاد بکارگیرند

استاندارسمنان:مسئولین تلاششان رابرای بهتربرگزار شدن المپیاد بکارگیرند
یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۸۹- ۱۴:۴۷:۵۰

استاندارسمنان:مسئولین تلاششان رابرای بهتربرگزار شدن المپیاد بکارگیرند

استاندار سمنان در جلسه شورای پشتیبانی دهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر سراسر کشور تأکید کرد : همه مسئولین باید تمام سعی و تلاششان را برای بهتر برگزار شدن المپیاد به کار گیرند

استاندار سمنان در جلسه شورای پشتیبانی دهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر  سراسر کشور تأکید کرد :

همه مسئولین باید تمام سعی و تلاششان را برای بهتر برگزار شدن المپیاد به کار گیرند

 

اولین جلسه شورای حمایتی و پشتیبانی دهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر  سراسر کشور به ریاست استاندار سمنان و با حضور رؤسای دانشگاه ها ، نماینده  اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم و مسئولین استان در تاریخ 25/1/89  در محل استانداری برگزار شد .

در ابتدای این جلسه دکتر علی مرادزاده رئیس ستاد برگزاری المپیاد دهم ،گزارشی از شیوه جدید برگزاری المپیاد که بین 3 دانشگاه به طور همزمان برگزار می شود ، ارائه کرد . در ادامه و در همین راستا دکتر خیرالدین و دکتر حقیقی اصل ، رؤسای دانشگاه های سمنان و دامغان طی سخنانی ضمن اشاره به پتانسیل خوب دانشگاه های استان ، نسبت به برگزاری مناسب این المپیاد  اظهار امیدواری کردند .  

   دکتر عباس رهی استاندار سمنان با  اشاره به این نکته که این المپیاد به ارتقاء فرهنگ و اندیشه در کشور کمک می کند ، مهمترین موضوع در این رویداد را بحث رفتار انسانی ذکر و تأکید کرد چون مخاطبین ما دختران دانشجو هستند ، باید به صورت ویژه و خاص به این دانشجویان توجه کنیم . وی با تصریح این نکته که همه مسئولین باید تمام سعی و تلاششان را برای هر چه بهتر برگزار شدن المپیاد به کار گیرند ، از ستاد المپیاد خواست تا انتظارات و درخواست های خود را از دستگاه های اجرایی و سازمان های استانی به استانداری ارسال نماید .

   شایان ذکر است دومین جلسه شورای سیاستگذاری المپیاد با حضور رؤسای دانشگاه های استان ، معاونین   دانشجویی و فرهنگی دانشگاه ها ، دبیران اجرائی و دبیر ستاد برگزاری المپیاد در دانشگاه سمنان برگزار شد . در این جلسه تصمیماتی جهت  برگزاری هرچه  بهتر المپیاد اتخاذ گردید . 

 

12345