اخبار و رویدادها: کارنامه درخشان معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه صنعتی شاهرود در سال88

کارنامه درخشان معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه صنعتی شاهرود در سال88
چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۸۹- ۱۵:۲۹:۵۰

کارنامه درخشان معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه صنعتی شاهرود در سال88

کارنامه درخشان معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه صنعتی شاهرود در سال88 معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه صنعتی شاهرود طی گزارشی عملکرد شورای پژوهشی این دانشگاه در سال 88 را ارائه کرد . دکتر علی اک

کارنامه درخشان معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه صنعتی شاهرود در سال88

 

معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه صنعتی شاهرود طی گزارشی عملکرد شورای پژوهشی این دانشگاه در سال 88 را ارائه کرد .

   دکتر علی اکبر پویان معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه صنعتی شاهرود از تصویب و اجرای 113 طرح پژوهشی مصوب در این سال خبر داد که از بین 11 دانشکده این دانشگاه ، دانشکده ریاضی با 20 طرح در جایگاه نخست قرار دارد .

  وی ضمن اشاره به افزایش چشمگیر تفاهم نامه های منعقد با صنعت گفت : سازمان صنایع دریایی ، شرکت قشم ولتاژ ، شرکت مهندسین مشاور ساحل ، سازمان صنایع و معادن استان سمنان ، دانشگاه علوم پزشکی مشهد ، مرکز بین المللی قنات و سازه های تاریخی آب ، معاونت امور مناطق اداره کل تحقیق و توسعه شهرداری تهران و ... از جمله سازمان هایی هستند که در سال گذشته با این معاونت تفاهم نامه همکاری علمی و پژوهشی امضاء نمودند .

   وی افزود : کمک به راه اندازی انجمن های علمی و پژوهشکده دانشجویی در دانشگاه مقدمه ای برای ادغام آموزش و پژوهش بوده و امیدواریم با بازنگری شیوه های موجود به سمت تولید دانش فنی حرکت کنیم .

     به گفته پویان از جمله سایر فعالیت های شورای پژوهشی در سال 88  می توان به 49 مورد شرکت در کنفرانس های بین المللی ، 17 مورد کتاب مصوب برای چاپ ، 3 مورد فرصت مطالعاتی خارج از کشور و 34 مورد قرارداد با دستگاه های خارج از دانشگاه اشاره نمود .

  شایان ذکر است اعتبار معاونت پژوهشی دانشگاه صنعتی شاهرود در سال گذشته ، 14 میلیارد ریال بوده که 6 میلیارد ریال آن از محل اعتبارات وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و 8 میلیارد ریال آن از محل درآمدهای اختصاصی این دانشگاه تأمین شده است .

12345