اخبار و رویدادها: اتاق های فکر تحول آموزشی و پژوهشی در دانشگاه صنعتی شاهرود ایجاد می شود

اتاق های فکر تحول آموزشی و پژوهشی در دانشگاه صنعتی شاهرود ایجاد می شود
سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۸۹- ۱۵:۳۲:۳۸



اتاق های فکر تحول آموزشی و پژوهشی در دانشگاه صنعتی شاهرود ایجاد می شود

اتاق های فکر تحول آموزشی و پژوهشی

در دانشگاه صنعتی شاهرود ایجاد می شود

اولین جلسه شورای دانشگاه صنعتی شاهرود در سال 89 ، دوشنبه 23 فروردین ماه تشکیل شد و ایجاد اتاق های فکر تحول آموزشی و پژوهشی از جمله مصوبات این جلسه بود .

    در ابتدای این جلسه دکتر علی مرادزاده رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن تبریک سال نو و گرامیداشت سال همت مضاعف و کار مضاعف اظهار امیدواری کرد در سال جدید دانشگاهیان با همت و تلاش مضاعف در راستای رسیدن به اهداف تعیین شده موفق باشند .

    وی با اشاره به فعالیت های خوب سال گذشته معاونت پژوهشی دانشگاه ، از تلاش ها و زحمات کلیه دانشگاهیان در سال گذشته تقدیر کرد .

    در ادامه دکتر علی اکبر پویان معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های حوزه پژوهشی دانشگاه در سال 88 ، تصویب و اجرای طرح های پژوهشی ، خرید کتاب ، نرم افزار ، اینترنت ، چاپ کتاب ، برگزاری کنفرانس بین المللی منابع آب و کمک به راه اندازی انجمن های علمی و پژوهشکده دانشجویی به عنوان مقدمه ای برای ادغام آموزش و پژوهش را از جمله فعالیت های معاونت پژوهشی عنوان کرد .

    پویان با تأکید بر بازنگری در شیوه های موجود پژوهشی و ارزیابی مستمر در همه سطوح تصریح کرد : باید به سمت تولید دانش فنی و تنوع بخشی در منابع مالی پژوهشی دانشگاه حرکت کنیم .

    انتخاب 2 هیأت علمی جهت عضویت در شورای اداری و مالی دانشگاه ، تصویب آئین نامه استعدادهای درخشان ، ایجاد اتاق های فکر تحول آموزشی و پژوهشی و ... از جمله دیگر مصوبات اولین جلسه شورای دانشگاه صنعتی شاهرود در سال جدید  بود .

12345