اخبار و رویدادها: برگزاری سمینار کشاورزی ارگانیک ، حال و آینده در دانشگاه

برگزاری سمینار کشاورزی ارگانیک ، حال و آینده در دانشگاه
شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۸۹- ۱۶:۵۳:۲۷



برگزاری سمینار " کشاورزی ارگانیک ، حال و آینده " در دانشگاه صنعتی شاهرود سمینار "کشاورزی ارگانیک ، حال و آینده" 29 اردیبهشت ماه جاری در دانشکده کشاورزی دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار

برگزاری سمینار " کشاورزی ارگانیک ، حال و آینده " در دانشگاه صنعتی شاهرود

 

سمینار "کشاورزی ارگانیک ، حال و آینده" 29 اردیبهشت ماه جاری در دانشکده کشاورزی دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار می شود .

   دکتر محمود رحیمی مدیر انجمن های علمی دانشگاه صنعتی شاهرود با اعلام این خبر گفت : این سمینار یک روزه به منظور ارتقاء سطح علمی دانشجویان و آشنایی با سیستم کشاورزی ارگانیک با همکاری دانشکده کشاورزی ، انجمن علمی کشاورزی و مدیریت انجمن های علمی دانشگاه برگزار می شود .

   وی پیرامون محورهای برگزاری این سمینار گفت : کشاورزی ارگانیک و تکیه بر تولید پایدار ، کشاورزی ارگانیک و سلامت محیط زیست ، کشاورزی ارگانیک و ورود به بازارهای جهانی و کشاورزی ارگانیک و چالش های پیش رو از جمله مهم ترین موضوعات مورد بحث در این سمینار است .

   به گفته وی هدف کشاورزی ارگانیک افزایش تولید محصول با کمترین تکیه بر استفاده از مواد شیمیایی، ضمن حفاظت از حاصلخیزی خاک است . در واقع هدف این سیستم کشت ، حفظ و نگهداری منابع می باشد و به بیان دیگر کشاورزی ارگانیک نگرشی علمی و نوین به آن چیزی است که اجداد ما به آن عمل می کردند .

   گفتنی است علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با دبیرخانه این سمینار به آدرس شاهرود ، بلوار دانشگاه ، دانشگاه صنعتی شاهرود ، پژوهشکده دانشجویی و تلفکس 3394200 تماس حاصل نمایند .

 

12345