اخبار و رویدادها: نشست صمیمانه شورای صنفی اعضاء هیات علمی با هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود

نشست صمیمانه شورای صنفی اعضاء هیات علمی با هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود
دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳- ۱۰:۴۹:۳۹

نشست صمیمانه شورای صنفی اعضاء هیات علمی با هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود

شورای صنفی اعضاء هیات علمی دانشگاه صنعتی شاهرود در جلسه ای مشترک با هیات رئیسه دانشگاه، به نمایندگی از سوی همکاران خود به طرح موضوعات متعددی پرداختند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، شورای صنفی اعضاء هیات علمی در جلسه ای مشترک با هیات رئیسه دانشگاه، به نمایندگی از سوی همکاران خود به طرح موضوعات متعددی پرداختند.

اعضاء شورای صنفی در این دیدار ضمن اشاره به برخی از توفیقات اخیر دانشگاه و تاکید بر همدلی و تلاش در راستای استمرار توسعه همه جانبه امکانات و بهبود شرایط، چالش های پیش رو، انتظارات و سئوالات اعضاء هیات علمی را در باب موضوعات فرهنگی، خدماتی، رفاهی، آموزشی، پژوهشی و مالی مطرح نمودند.

photo14361347631photo14361347712photo14361347779

پس از آن هر یک از معاونین دانشگاه نسبت به ارائه پاسخ و توضیح در رابطه با سئوالات و موارد طرح شده مربوط به حوزه تحت سرپرستی خود به بیان توضیحاتی پرداختند.

در بخش پایانی این جلسه نیز دکتر ایزدی فرد رئیس دانشگاه ضمن ارائه پاسخ به سئوالات مرتبط با حوزه ریاست و همچنین توضیحات تکمیلی در رابطه با موارد مورد نظر اعضاء شورای صنفی، به جمع بندی مبسوط موضوعات پرداخته و ضمن تاکید بر نقش موثر تک تک همکاران دانشگاهی، استمرار توفیقات حاصل و عبور از موانع پیش رو را ثمره خرد جمعی و مشارکت موثر تمامی کارکنان دانشگاه دانستند.

photo14361347486photo14361347569


کلمات کلیدی: #نشست #شورای صنفی اعضاء هیات علمی #هیات رئیسه #دانشگاه صنعتی شاهرود #...3
12345