اخبار و رویدادها: درخشش دانشجویان دانشگاه صنعتی شاهرود در مرحله نهایی بیست و نهمین المپیاد علمی-دانشجویی کشوری سال ۱۴۰۳

درخشش دانشجویان دانشگاه صنعتی شاهرود در مرحله نهایی بیست و نهمین المپیاد علمی-دانشجویی کشوری سال ۱۴۰۳
چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳- ۱۰:۴۹:۴۸

درخشش دانشجویان دانشگاه صنعتی شاهرود در مرحله نهایی بیست و نهمین المپیاد علمی-دانشجویی کشوری سال ۱۴۰۳

پنج نفر از دانشجویان دانشگاه صنعتی شاهرود با قرار گرفتن در فهرست برگزیدگان مرحله نهایی بیست و نهمین المپیاد علمی-دانشجویی کشوری، افتخار آفریدند. 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، 42 دانشجو به تفکیک 23 دانشجو دختر و 19 دانشجو پسر به بیست و نهمین المپیاد علمی - دانشجویی کشور سال 1403 از این دانشگاه اعزام شدند و از این تعداد پنج نفر به مرحله دوم المپیاد راه یافتند.

فاطمه معجنی در رشته مهندسی کشاورزی با کسب رتبه 17، سعید تنها در رشته مهندسی مکانیک با کسب رتبه 21، رضا عابدی شال در رشته فیزیک با کسب رتبه 22، محمد مهدی حاتمی در رشته مهندسی عمران با کسب رتبه 28، و کوثر سیر در رشته مهندسی صنایع با کسب رتبه 32 به ترتیب بهترین عملکرد را داشتند.

لازم به توضیح است؛ المپیاد علمی دانشجویی کشور سالیانه توسط سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور برگزار می شود.

آزمون مرحله نهایی بیست و نهمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور با حضور نفرات برگزیده آزمون کارشناسی‌ارشد (متمرکز) و آزمون غیرمتمرکز المپیاد در صبح و بعدازظهر روز جمعه ۵ مردادماه سال ۱۴۰۳ در دانشگاه‌های واقع در مراکز مناطق ده‌گانه کشور برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در این المپیاد در رشته های «زبان و ادبیات فارسی»، «علوم جغرافیا»، «علوم اقتصادی»، «الهیات و معارف اسلامی»، «علوم‌ تربیتی»، «حقوق»، «روان شناسی»، «علوم ‌زمین»، «شیمی»، «فیزیک»، «زیست‌شناسی»، «آمار»، «ریاضی»، «طراحی صنعتی»، «مهندسی برق»، «مهندسی شیمی»، «مهندسی صنایع»، «مهندسی عمران»، «مهندسی مکانیک»، «مهندسی مواد و متالورژی»، «مهندسی کامپیوتر»، «مهندسی کشاورزی (زراعت و اصلاح نباتات»، «سلول‌های بنیادی و مهندسی بافت» به رقابت پرداختند.

روابط عمومی دانشگاه ضمن تبریک، توفیقات روزافزون را برای ایشان از درگاه خداوند متعال آرزومند است.

9


کلمات کلیدی: #درخشش #دانشجویان #دانشگاه صنعتی شاهرود #مرحله نهایی #بیست و نهمین المپیاد علمی-دانشجویی #کشور #سال ۱۴۰۳ #...3
12345