اخبار و رویدادها: دیدار اعضای شورای صنفی کارمندان با معاون اداری و مالی دانشگاه صنعتی شاهرود

دیدار اعضای شورای صنفی کارمندان با معاون اداری و مالی دانشگاه صنعتی شاهرود
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳- ۱۳:۴۱:۱۷

دیدار اعضای شورای صنفی کارمندان با معاون اداری و مالی دانشگاه صنعتی شاهرود

اعضای شورای صنفی کارمندان دانشگاه صنعتی شاهرود در جهت پیگیری مطالبات صنفی، با معاون اداری و مالی دانشگاه دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، اعضای شورای صنفی کارمندان این دانشگاه در روز شنبه21 مهرماه جاری در جهت پیگیری مطالبات صنفی با معاون اداری و مالی دانشگاه دیدار و گفتگو نمودند.

معاون اداری و مالی دانشگاه: برخی محدودیت‌ها در حوزه کارمندان با گذر زمان قابل حل می‌باشد.

در ابتدای این جلسه دکتر محمد علی مولائی معاون اداری و مالی دانشگاه ضمن ابراز رضایت از عملکرد شورای صنفی از همدلی، همراهی و همفکری شورا با مدیریت دانشگاه قدردانی نمود و همزمان با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در سال گذشته به جهت بهبود معیشت کارکنان، بیان داشت: پس از ابلاغ آیین نامه جدید اعضای غیر هیات علمی، شیوه نامه جدید ارتقا با سرعت و دقت تدوین شد و در هیئت اجرایی به تصویب رسید.

دکتر مولائی همچنین گفت: اصلاحاتی بر شیوه نامه صورت گرفته که در مجموع به سود کارمندان خواهد بود. وی در ادامه با توجه به این نکته که تمامی مسیر ارتقاء شغلی کارمندان در آیین نامه جدید وابسته به نتایج ارزشیابی سالیانه می‌باشد، افزود: فرآیند ارزشیابی، شیوه نامه آن، دستورالعمل های مرتبط و نرم‌افزار ارزشیابی در اسرع وقت به روز رسانی و اجرایی خواهد شد.

در ادامه مهندس رمضانیان رئیس شورای صنفی کارمندان دانشگاه نیز ضمن تشکر و قدردانی از زحمات رئیس  و معاون اداری و مالی به جهت پرداخت پاداش پایان سال، حق مسکن و معوقات آن و پرداخت کمک های رفاهی سال گذشته در شرایط دشوار مالی دانشگاه، به بیان مطالبات کارکنان در خصوص سرعت بخشیدن به روال ارزشیابی و پرونده‌های ارتقاء کارمندان، موارد مربوط به پیش بینی مالی مناسب در خصوص بیمه تکمیلی سال آینده، اجرای فوق العاده های مصوب آیین نامه از جمله فوق العاده بهره وری و فنی، پرداخت پاداش پایان سال کارمندان تا سقف مصوب در آیین نامه و سایر مطالبات صنفی پرداخت و پیرامون این موارد بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

در پایان این جلسه دکتر مولایی ضمن اعلام خرسندی از بیان مطالبات کارمندان توسط شورای صنفی، در خصوص مساعدت و پیگیری در خصوص موارد مطرح شده ابراز امیدواری نمود.

photo_2024-10-14_02-30-02

 


کلمات کلیدی: #دیدار #اعضای شورای صنفی #کارمندان #معاون اداری و مالی #دانشگاه صنعتی شاهرود #...3
12345