اخبار و رویدادها: برگزاری مراسم گرامیداشت روز کارمند در دانشگاه صنعتی شاهرود

برگزاری مراسم گرامیداشت روز کارمند در دانشگاه صنعتی شاهرود
شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳- ۱۴:۲۴:۲۱

برگزاری مراسم گرامیداشت روز کارمند در دانشگاه صنعتی شاهرود

طی مراسمی از کارکنان نمونه و قابل تقدیر دانشگاه صنعتی شاهرود در تالار زنده یاد دکتر پیروز واقع در دانشکده مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیک این دانشگاه تجلیل به عمل آمد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، از کارکنان نمونه و قابل تقدیر این دانشگاه طی مراسمی در روز چهارشنبه 18 مهر ماه جاری در محل تالار زنده یاد دکتر پیروز واقع در دانشکده مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیک این دانشگاه تجلیل به عمل آمد.

حجت الاسلام و المسلمین ابوالفضل فندرسکی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در ابتدا این مراسم به مناسبت روز کارمند به بیان ویژگی های خدمت به مردم در قالب آیات و روایاتی پرداخت و تاکید نمود: این روز فرصتی برای گرامیداشت و تجلیل از زحمات شما در راستای تامین اهداف سازمان می باشد.

ایشان در ادامه رمز موفقیت یک سازمان را حمایت و پشتیبانی از بدنه نیروی انسانی قلمداد نمود و داشتن تعهد، مسئولیت پذیری، خلاقیت، اخلاق حرفه ای و روحیه همکاری تیمی و ... را از جمله ویژگی های کارکنان نمونه برشمرد.

دکتر مرتضی ایزدی فرد رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود، در این آیین ضمن بیان حوادث یکسال گذشته کشور  و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، جبهه مقاومت و همکارانی که طی یکسال گذشته دعوت حق را لبیک گفتند، از برگزاری آئین روز کارمند ابراز خرسندی نمود و گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید و حضور دانشجویان همه تلاش کنیم تا در راستای ارتقای ارزش های معنوی گام برداریم و با تلاش و کوشش نسلی مجهز به علم و معنویت تحویل جامعه دهیم.

دکتر محمد علی مولائی معاون اداری و مالی دانشگاه صنعتی شاهرود نیز در این آئین ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این آئین از مدیریت امور اداری و حوزه روابط عمومی دانشگاه تقدیر نمود و گفت: اصلاحات امری زمان بر است و امید داریم نتایج پیگیری ها به زودی در سال جاری ظاهر شود.

وی با توجه به بیان این نکته که دانشگاه در حال حاضر از هر لحاظ در وضعیت مطلوبی است، از زحمات صادقانه ریاست دانشگاه تقدیر نمود.

دکتر مولائی در این جلسه به برگزاری نشست هم اندیشی با هدف رفع موانع و مشکلات موجود در دانشگاه اشاره نمود و خواستار همراهی جمعی در این زمینه شد.

معاون اداری و مالی دانشگاه ادامه داد: شناسایی و جذب منابع مالی در راستای استقلال مالی دانشگاه، طراحی نظام صرفه جویی در بعد مالی و استفاده بهینه از منابع، استقرار نظام ارزشیابی، توسعه منابع انسانی و افزایش انگیزه کاری از جمله اهداف این معاونت می باشد.

وی ضمن تاکید بر اهمیت ارزشیابی در آئین نامه جدید، به بیان اقدامات صورت گرفته و در حال انجام حوزه معاونت اداری و مالی دانشگاه پرداخت.

در پایان این مراسم از کارکنان نمونه و قابل تقدیر دانشگاه با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

3


کلمات کلیدی: #برگزاری مراسم #گرامیداشت روز کارمند #تقدیر #دانشگاه صنعتی شاهرود #...3
12345