اخبار و رویدادها: جلسه هماهنگی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه صنعتی شاهرود

جلسه هماهنگی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه صنعتی شاهرود
سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳- ۱۲:۰۲:۴۹

جلسه هماهنگی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه صنعتی شاهرود

جلسه هماهنگی ثبت نام و پذیرش دانشجویان نوورود سال تحصیلی 1403 دانشگاه صنعتی شاهرود با حضور رئیس، هیئت رئیسه، مدیران و کارشناسان حوزه های مربوطه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، جلسه ستاد ثبت نام و پذیرش دانشجویان نوورود سال تحصیلی 1403 دانشگاه با حضور رئیس، هیئت رئیسه، مدیریت امور فرهنگی و اجتماعی، مدیران آموزش و تحصیلات تکمیلی، مالی، اداری، دانشجویی، حراست و روابط عمومی دانشگاه و کارشناسان حوزه های مربوطه صبح روز دوشنبه 16 مهر ماه جاری در سالن اجتماعات کوثر دانشگاه برگزار شد.

دکتر سعید حسامی مشاور و رئیس دفتر ریاست، روابط عمومی و امور حقوقی دانشگاه در ابتدا این جلسه، ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین به اهمیت بررسی و پیش بینی فرآیند ثبت نام و استقبال از دانشجویان نوورود و وظایف هر کدام از واحدها اشاره نمود و تأکید کرد: فراهم سازی شرایطی همراه با آرامش برای ورود دانشجویان از جمله موارد قابل توجه است و باید تمام تلاش برای خدمات رسانی حداکثری به دانشجویان با رعایت تکریم مراجعه کنندگان لحاظ گردد.

وی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش واحدهای مختلف دانشگاه در برنامه ریزی روند پذیرش دانشجویان جدید الورود، گفت: این روند جز با همت شبانه روزی واحد های مختلف در دانشگاه محقق نمی شود. وی متذکر شد که علاوه بر کلیه هماهنگی های صورت گرفته و شرایط متناسب حضور دانشجویان در تلاشیم تا با بهره از تجربه سالیان گذشته با همدلی و تعامل بیشتر بر کاستی های احتمالی فائق آییم.

در ادامه این جلسه به برگزاری باشکوه تر و منظم تر روند ثبت نام دانشجویان جدیدالورود در سال گذشته اشاره شد و اعضای دیگر نیز در خصوص ثبت نام دانشجویان، ابعاد مختلف پذیرش، استقبال از دانشجویان، چگونگی فراهم نمودن امکانات رفاهی برای دانشجویان و خانواده های آنان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 Ud


کلمات کلیدی: #جلسه هماهنگی #استقبال #دانشجویان #جدیدالورود #دانشگاه صنعتی شاهرود #...3
12345