اخبار و رویدادها: آمادگی کامل حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه برای شروع سال تحصیلی جدید

آمادگی کامل حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه برای شروع سال تحصیلی جدید
دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳- ۱۳:۱۳:۲۵

آمادگی کامل حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه برای شروع سال تحصیلی جدید

روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود به بهانه نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید، در گفتگویی کوتاه با دکتر حسین خسروی معاون دانشجویی، فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته این مجموعه را جویا شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، دکتر حسین خسروی معاون دانشجویی این دانشگاه با اشاره به شعار امسال مقام معظم رهبری مبنی بر همدلی و مشارکت، تحقق این اصل در معاونت دانشجویی را رویکرد اصلی خود دانسته و تاکید نمود که پیگیری و پاسخگویی به مطالبات بدنه دانشجویی در سایه این امر محقق خواهد شد.

دکتر حسین خسروی، معاون دانشجویی دانشگاه در مصاحبه ای با روابط عمومی، در آستانه سال تحصیلی جدید، از آمادگی کامل حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه خبر داد.

وی اظهار نمود: هرساله اقداماتی در خصوص عقد قرارداد با پیمانکاران بخش های مختلف سلف سرویس، بوفه ها، اتوبوس ها و... صورت می گیرد که امسال نیز این روال به موقع به انجام رسید.

وی در این گفتگو در رابطه با تمهیدات اندیشیده جهت رفاه حال دانشجویان به انجام تعمیرات لازم همچون تعویض موکت ها و خرید تجهیزات از قبیل میز و صندلی در طول تابستان جاری و بهبود وضعیت خوابگاه های دانشجویی نسبت به قبل پرداخت.

معاون دانشجویی دانشگاه ضمن اشاره به پشتوانه تاریخی غنی دانشگاه و جایگاه قابل‌قبول آن در نظام‌های رتبه‌بندی بین‌المللی و پتانسیل بالای اعضای هیأت‌علمی، اهمیت توسعه فعالیت‌های بین‌المللی و پاسخ به تقاضای روزافزون داوطلبان تحصیلات عالی خارج از کشور به حضور دانشجویان بین الملل در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: با توجه اقدامات صورت گرفته و حضور کنونی این دانشجویان اقدامات متعددی از جمله آغاز به کار سلف آزاد دانشگاه، دو هفته زودتر از سال گذشته جهت رفاه حال دانشجویان صورت گرفته است.

دکتر خسروی همچنین افزود: در دانشگاه یکی از مهم ترین و حساس ترین بخش ها، حوزه معاونت دانشجویی است که به دلیل ویژگی های و مخاطبان جوان نیازمند مدیریت، راهبری و درک هرچه بیشتر نسبت به مسائل و مشکلات این بخش می باشد.

ایشان ضمن اشاره به در اختیار گذاشتن خوابگاه برای دانشجویان روزانه سنوات مجاز به تلاش دانشگاه جهت رفاه اسکان دانشجویان روزانه سنوات غیرمجاز و بانه در حد امکان پرداخت و گفت: انعقاد تفاهم نامه ای با دانشکده علم قرانی جهت اسکان دانشجویان دختر شبانه صورت گرفته است.

photo13520045164

2


کلمات کلیدی: #آمادگی کامل #معاونت دانشجویی #دانشگاه #شروع سال تحصیلی جدید #دانشجو #...3
12345