اخبار و رویدادها: ‌برگزاری رویداد «روز باز دانشگاه» ویژه داوطلبان کنکور در دانشگاه صنعتی شاهرود

‌برگزاری رویداد «روز باز دانشگاه» ویژه داوطلبان کنکور در دانشگاه صنعتی شاهرود
سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳- ۰۸:۳۵:۰۷

‌برگزاری رویداد «روز باز دانشگاه» ویژه داوطلبان کنکور در دانشگاه صنعتی شاهرود

دانشگاه صنعت شاهرود روز یکشنبه 11 شهریور ماه سال جاری با برگزاری رویداد «روز باز دانشگاه»، میزبان دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها برای آشنایی با رشته‌های دانشگاهی و این دانشگاه بود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود،  این دانشگاه روز یکشنبه 11  شهریور ماه سال جاری با برگزاری رویداد «روز باز دانشگاه»، با هدف انتخاب آگاهانه محل تحصیل و رشته‌های دانشگاهی در دو نوبت صبح و عصر میزبان دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها برای آشنایی با رشته‌های دانشگاهی و این دانشگاه بود.

رویداد درهای باز همزمان با ایام اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و با هدف افزایش اطلاعات و معلومات متقاضیان ورود به دانشگاه با رشته‌های تحصیلی برگزار شد، تا با انتخاب آگاهانه رشته و دانشگاه، تحصیل موفقی داشته باشند.

در رویداد درهای باز دانشگاه با حضور رئیس و مدیر گروه هر دانشکده، دانش‌آموزان ضمن آشنایی با دانشگاه، مجموعه جامعی از اطلاعات پیرامون دانشکده‌ها، رشته‌های دانشگاهی، امکانات و زیرساخت های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و رفاهی دانشگاه را کسب نمودند.

 export_Page_25export_Page_30

export_Page_20export_Page_36

export_Page_34export_Page_19

 


کلمات کلیدی: #رویداد #روز باز دانشگاه #داوطلبان کنکور #دانشگاه صنعتی شاهرود #آشنایی با دانشگاه #دانشگاهف دانش آموز #...3
12345