اخبار و رویدادها: پیام هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود در پی شهادت دکتر اسماعیل هنیه

پیام هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود در پی شهادت دکتر اسماعیل هنیه
چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳- ۲۳:۵۷:۳۵

پیام هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود در پی شهادت دکتر اسماعیل هنیه

هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود در پی شهادت دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی‌ حماس ، با صدور بیانیه‌ای این اقدام بزدلانه دشمن را محکوم کردند.

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم‌

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَ ما بَدَّلوا تَبدیلًا

در روزهای سرنوشت سازی که مبارزان محور مقاومت اسلامی و فرزندان فلسطین رژیم غاصب صهیونیست را در ورطه اضمحلال قرار داده اند، رژیم کودک کش صهیونیستی به طمع فرار از وعده صادق الهی و سرنوشت محتوم خود در اقدامی بزدلانه و خارج از عرف و معیار‌های بین‌المللی با ترور ناجوانمردانه مجاهد مخلص و مبارز شجاع دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس خون پاک او را بر زمین ریخت. بی شک خون به ‏ناحق ریخته ‏ی این شهید بزرگوار، فرزندان فلسطین و دلبستگان مقاومت را در مبارزه با اشغالگران صهیونیست و استکبار جهانی مصمم تر خواهد نمود و انتقامی سخت از رژیم کودک کش صهیونیستی را رقم خواهد زد. یقینا مجاهدان سرافراز جبهه مقاومت با انگیزه‌ی مضاعف آرمان و راه این شهید بزرگوار را ادامه خواهند داد و پیروزی قطعی بر دشمن صهیونیست نزدیک تر خواهد شد. 

هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن محکومیت این اقدام وحشیانه و تروریستی شهادت این مجاهد بزرگ و یکی از محافظان وی را به محضر شریف حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت مبارز فلسطین، مردم شریف ایران و همه مجاهدان، آزادگان و دلبستگان محور مقاومت تسلیت عرض نموده، همدردی، همدلی و حمایت صمیمانه خود را با مردم مظلوم و غیور فلسطین اعلام می‌دارد. بی شک همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند: " این رژیم صهیونی جنایتکار و تروریست، میهمان عزیز ما را در خانه‌ی ما به شهادت رسانید و ما را داغدار کرد، ولی زمینه‌ی مجازاتی سخت برای خود را نیز فراهم ساخت."

...‏لَهُمْ عَذابٌ شَدِيدٌ وَ اللَّهُ عَزِيزٌ ذُو انْتِقامٍ‌

هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود


 

12345