اخبار و رویدادها: پایان مسابقات فوتبال دانشجویان دانشگاه ها و موسسات اموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه صنعتی شاهرود

پایان مسابقات فوتبال دانشجویان دانشگاه ها و موسسات اموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه صنعتی شاهرود
شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳- ۱۵:۵۳:۰۴

پایان مسابقات فوتبال دانشجویان دانشگاه ها و موسسات اموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه صنعتی شاهرود

مسابقات فوتبال دانشجویان دانشگاه ها و موسسات اموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه صنعتی شاهرود، با قهرمانی تیم دانشگاه تهران به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود و به نقل از دکتر مجتبی رجبی مدیر تربیت بدنی و امور فوق برنامه ورزشی دانشگاه، مسابقات قهرمانی فوتبال دانشجویان دانشگاه های کشور ازتاریخ 30 تیرماه لغایت 5مردادماه 1403 در دانشگاه صنعتی شاهرود با حضور 8 تیم از دانشگاه های لرستان، تهران، شهید بهشتی، صنعتی شاهرود، فردوسی مشهد، شیراز، گیلان، قم برگزار گردید و پس از قرعه کشی، تیم ها در دو گروه 4 تیمی قرار گرفتند.

در ادامه بعد از برگزاری بازی های مرحله گروهی، 4 تیم دانشگاه های شیراز و دانشگاه های تهران از گروه اول و دانشگاه های فردوسی مشهد و دانشگاه شهید بهشتی از گروه دوم مسابقات، به مرحله نیمه نهایی مسابقات راه یافتند و در این مرحله تیم های دانشگاه تهران و دانشگاه شهید بهشتی با شکست حریفان خود، موفق به ورود فینال این مسابقات شدند.

در دیدار پایانی این تیم دانشگاه تهران بود که توانست در ضربات پنالتی تیم دانشگاه شهید بهشتی را با نتیجه 3 بر 2 شکست داده و عنوان قهرمانی را از آن خود نماید.

در دیدار رده بندی نیز این تیم دانشگاه فردوسی مشهد بود که توانست با نتیجه قاطع 5 بر 1 دانشگاه شیراز را شکست داده و عنوان سومی مسابقات را کسب نماید.

 

12345