اخبار و رویدادها: برگزاری مراسم تکریم  و معارفه مدیر دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود

برگزاری مراسم تکریم  و معارفه مدیر دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود
شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۳- ۱۳:۱۳:۱۸

برگزاری مراسم تکریم  و معارفه مدیر دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود

مراسم تکریم و معارفه مدیر دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود با حضور دکتر حسین خسروی معاون دانشجویی، دکتر حسامی مشاور و رئیس دفتر ریاست و مدیر روابط عمومی، مدیران و کارکنان حوزه معاونت دانشجویی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، مراسم تکریم و معارفه مدیر دانشجویی این دانشگاه صبح روز شنبه 23 تیرماه جاری با حضور دکتر حسین خسروی معاون دانشجویی، دکتر حسامی مشاور و رئیس دفتر ریاست و مدیر روابط عمومی، مدیران و کارکنان حوزه معاونت دانشجویی در محل سالن معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی برگزار شد.

در ابتدا این مراسم دکتر حسین خسروی معاون دانشجویی دانشگاه، ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت امام حسین (ع)، به بیان اهمیت حوزه مدیریت دانشجویی و گستردگی فعالیت ها و امورات این حوزه و بیان برشی از اقدامات ارزنده دکتر سیدعلی سینا در زمان کسوت این مدیریت پرداخت و گفت: پست مدیریت دانشجویی از جمله پست های حساس و قابل توجه می باشد که دکتر سینا در زمان تصدی خدمات قابل توجهی ارائه نمودند، به همین منظور از زحمات صادقانه و تلاش های ارزنده دکتر سینا در مدت تصدی مدیریت امور دانشجویی، بهداشت و سلامت دانشجویان تشکر و قدردانی می نمایم و امید دارم که دانشگاه همچون گذشته از خدمات علمی و اجرایی ایشان بهره مند گردد.

وی در ادامه ضمن تاکید بر ادامه مسیر همراه با پیگیری مجدانه امورات این حوزه، از دکتر مهرداد غزنوي به جهت قبول مسئولیت قدردانی و برای ایشان آرزوی توفیق نمود.

دکتر حسامی مشاور و رئیس دفتر ریاست و مدیر روابط عمومی دانشگاه نیز در این مراسم به پیگیری مسئولانه دکتر سینا در انجام امورات اشاره و از زحمات ایشان قدردانی نمود و برای دکتر غزنوي در ادامه این راه آرزوی موفقیت روز افزون در ارائه خدمات داشت.

دکتر سیدعلی سینا استاديار دانشکده مهندسي مکانيک مدیر اسبق و دکتر مهرداد غزنوی دانشيار دانشکده رياضي مدیر جدید دانشجویی در این مراسم، به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و در ادامه حاضرین در جلسه از زحمات و اقدامات موثر دکتر سینا تشکر نمودند و ضمن اعلام آمادگی به جهت همکاری در پیشبرد بهتر اهداف برای دکتر غزنوی آرزوی توفیق داشتند.

در بخشی از ابلاغ دکتر غزنوی آمده است:

با عنایت به بند «الف» ماده «17» آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری مصوب جلسه 684 شورای عالی انقلاب فرهنگی به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست مدیریت امور دانشجویی، بهداشت و سلامت دانشجویان دانشگاه منصوب می‌شوید تا وظایف و امور محوله را با هماهنگی و نظر معاون محترم دانشجویی به انجام رسانید. امید است با استعانت از خداوند متعال و با تلاش، همدلی و همفکری با همکاران آن حوزه در انجام نیکوی امور موفق و موید باشید و منشأ خیر و خدمات شایسته واقع گردید.

 99


کلمات کلیدی: #مراسم #تکریم #معارفه #مدیر دانشجویی #دانشگاه صنعتی شاهرود #...3
12345