اخبار و رویدادها: تجلیل از کارمند روابط عمومی دانشگاه به عنوان برگزیده ملی دومین کنگره بانوان تاثیرگذار

تجلیل از کارمند روابط عمومی دانشگاه به عنوان برگزیده ملی دومین کنگره بانوان تاثیرگذار
شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳- ۱۲:۲۳:۰۱

تجلیل از کارمند روابط عمومی دانشگاه به عنوان برگزیده ملی دومین کنگره بانوان تاثیرگذار

در دومین کنگره بانوان تاثیرگذار استان سمنان از عاطفه عبداللهیان کارشناس روابط عمومی این دانشگاه به عنوان برگزیده ملی در بخش رسانه، تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، روز سه شنبه 12 تیر ماه جاری از عاطفه عبداللهیان کارمند روابط عمومی این دانشگاه به عنوان برگزیده ملی در بخش رسانه دومین کنگره بانوان تاثیرگذار استان سمنان، با حضور مهندس هاشمی استاندار استان سمنان، سعیده همتی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سمنان در سالن شهید سلیمانی استانداری تجلیل به عمل آمد.

در این رویداد بانوان تأثیرگذار، فعال و فرهیخته علمی، پژوهشی، فناوری، اقتصاد، کارآفرینی، هنر، تعلیم و تربیت و فعالیت‌های اجتماعی و ورزشی، گفتمان سازی و رسانه استان سمنان معرفی شدند .

از هر بخش یک نفر به عنوان برگزیده ملی و یک نفر به عنوان برگزیده استانی و تعدادی از بانوان هم در این بخش ها شایسته تقدیر بودند و عاطفه عبداللهیان به عنوان منتخب بخش ملی رسانه این کنگره معرفی گردید.

مهندس هاشمی استاندار سمنان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، زن را عنصر اصلی رشدآفرینی در خانواده و جامعه دانست و بر نقش زنان در اعتلای جامعه توحیدی و رسیدن به پیشرفت اسلامی، ایرانی تاکید کرد.

 IMG_20240706_111105photo12415991549

 

 


کلمات کلیدی: #تجلیل #کارمند روابط عمومی #دانشگاه صنعتی شاهرود #برگزیده ملی #دومین کنگره بانوان تاثیرگذار #...3
12345