اخبار و رویدادها: بیانیه هیات رئیسه دانشگاه در دعوت جهت شرکت مجدد در انتخابات ریاست جمهوری 15 تیرماه

بیانیه هیات رئیسه دانشگاه در دعوت جهت شرکت مجدد در انتخابات ریاست جمهوری 15 تیرماه
پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳- ۱۲:۵۹:۵۸

بیانیه هیات رئیسه دانشگاه در دعوت جهت شرکت مجدد در انتخابات ریاست جمهوری 15 تیرماه

هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با صدور بیانیه ای با دعوت از اقشار و آحاد مختلف ملت غیور و انقلابی و دشمن‌شناس ایران اسلامی برای شرکت دوباره در انتخابات ریاست جمهوری 15 تیرماه به عنوان یکی از مهم‌ترین روش‌های گزینش نخبگان سیاسی در دنیای امروز تاکید کرده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با صدور بیانیه ای  با دعوت از اقشار و آحاد مختلف ملت غیور و انقلابی و دشمن‌شناس ایران اسلامی برای شرکت دوباره در انتخابات ریاست جمهوری 15 تیرماه به عنوان یکی از مهم‌ترین روش‌های گزینش نخبگان سیاسی در دنیای امروز تاکید کرده است:


بِسْمِ اللَّهِ ٱلرَّحْمنِ ٱلرَّحِيمِ


قال الله تعالی: اِنَّ اللَّهَ يَأْمُرُكُمْ أَن تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَى أَهْلِهَا... (نساء 58) خداوند به شما فرمان مى‌دهد كه امانتها را به اهلش بسپارید....


ایران اسلامی عزیز بار دیگر در آستانه یک رویداد سرنوشت ساز قرار گرفته تا با دستان پر مهر مردمانش، آینده ای پر افتخار را برای خود رقم بزند به گونه ای که دشمنان قسم خورده این نظام را مایوس و دوستداران انقلاب اسلامی را در سراسر جهان شادمان نماید. انتخابات پیش رو فرصتی دوباره برای سازندگی و سرافرازی و میدانی برای اثبات حقانیت ملت مظلوم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است. سالها دشمنی آشکار و همه‌جانبه استکبار جهانی نتوانست قطار عظیم این انقلاب شکوهمند را متوقف نماید، بلکه روز به روز به عزت و افتخارات آن افزوده می شود. اگرچه گاهی برخی کاستی ها قلب ملت مومن ما را می رنجاند لیکن امید به آینده ای درخشان آنان را از حمایت از ولایت فقیه و آرمان‌های والای نظام اسلامی باز نمی دارد. ملتی که آرمان‌هایش را با خون هزاران شهید در خون تپیده امضا کرده و حاضر به معامله خفت‌بار با مستکبران مستبد عالم نیست.
در این میان دانشگاهیان فرهیخته ایران اسلامی که همواره به عنوان یک مرجع اجتماعی امین در نزد مردم عزیزمان شناخته می شوند دوشادوش آحاد ملت در این میدان حاضرند و با روشنگری و بصیرت افزایی تلاش خواهند کرد تا اولاً مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای رقم بخورد و ثانیاً شایسته ترین فرد انتخاب شود. قاطبه دانشگاهیان برآنند تا سکان اجرایی کشور را به دستان قدرتمند و امین کاندیدای با کفایت، با ایمان، عدلت خواه، انقلابی و جهادی بسپارند تا مردم بار دیگر طعم خوش خدمت بی منت و مبارزه با فساد و بی عدالتی را بچشند.
هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود از آحاد ملت به خصوص همه همکاران محترم دانشگاهی، دانشجویان عزیز و به فرموده رهبر معظم انقلاب " همه کسانی که اسلام، جمهوری اسلامی، بهبود اوضاع کشور و پر کردن خلاها را دوست دارند" دعوت به عمل می آورد تا دوباره برای سرفرازی ایران عزیز و آسایش و آرامش فرزندان این مرز و بوم محکم و استوار در انتخابات روز پانزدهم تیرماه شرکت و برنامه استعمارگران و غرب گرایان برای تخریب این کشور عزیز ناکام بگذارند. شک نکنیم که اگر هوشمندانه و مومنانه در کنار هم باشیم فردا از آن ما خواهد بود.

وَالعاقِبَةُ لِلمُتَّقينَ

photo_2024-06-24_14-46-11


کلمات کلیدی: #بیانیه #هیات رئیسه #دانشگاه #شرکت مجدد #انتخابات ریاست جمهوری #15 تیرماه #...3
12345