اخبار و رویدادها: برگزاری جلسه تبیینی با موضوع انتخابات و حق مشارکت سیاسی مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی

برگزاری جلسه تبیینی با موضوع انتخابات و حق مشارکت سیاسی مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی
چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳- ۱۳:۴۲:۰۰

برگزاری جلسه تبیینی با موضوع انتخابات و حق مشارکت سیاسی مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی

دبیرخانه هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاه صنعتی با همکاری بسیج کارکنان دانشگاه صبح روز چهار شنبه 13 تیر ماه جاری، جلسه تبیینی با موضوع انتخابات و حق مشارکت سیاسی مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی را با سخنرانی حجت الاسلام و المسلین دکتر حسینی معاون محترم نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در محل مسجد پیامبر اعظم دانشگاه برگزار نمود.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، دبیرخانه هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاه صنعتی با همکاری بسیج کارکنان دانشگاه صبح روز سه شنبه 13 تیر ماه جاری، به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری جلسه تبیینی با موضوع انتخابات و حق مشارکت سیاسی مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی را با سخنرانی حجت الاسلام و المسلین دکتر حسینی معاون محترم نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در محل مسجد پیامبر اعظم برگزار نمود.

حجت الاسلام و المسلین دکتر حسینی معاون محترم نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در جمع دانشگاهیان این دانشگاه، ضمن تاکید برشاخصهای انتخاب اصلح بر اهمیت اتصال امر دنیا و آخرت در تصمیمات و برنامه های یک رئیس جمهور پرداخت و گفت: پس از شهادت جانسوز رئیس جمهور، شهید دکتر آیت‌الله رئیسی، نگاه جهان امروز به صحنه انتخابات ریاست جمهوری ایران اسلامی دوخته شده است. انتخابات اگر با مشارکت حداکثری و انتخاب فردی شایسته همراه شود، اثری شگرف در پیشرفت و آبادانی کشور خواهد داشت.

معاون محترم نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، تجربه موفق انتخابات‌ متعدد در طول دوران انقلاب اسلامی نشان داده است که انتخابات در جمهوری اسلامی ایران به معنای واقعی کلمه، نماد مشارکت مردم در سرنوشت خویش است.

حجت الاسلام و المسلین دکتر حسینی در آستانه برگزاری مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید نمود: ایران سربلند در مسیر حرکت تاریخی خود برای رسیدن به اهداف والای ترسیم‌شده توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی ، حضرت امام خميني (ره)، در آستانه یک انتخاب تاریخی و سرنوشت‌ساز قرارگرفته است.

ایشان در ادامه سخنان خود افزود: بارأی آگاهانه خود در انتخابات سرنوشت ساز پیش رو، با شهدایی که خون خود را تقدیم این  انقلاب اسلامي کردند و مردان و زنان مبارزی که در طول تاریخ، تلاش خود را مبذول استقلال و آزادی کشور نمودند، پیمان می‌بندیم که ثابت‌قدم‌تر از همیشه این راه را ادامه خواهیم داد.

وی در پایان،گفت: مردم به عنوان صاحبان نظام بر اساس آموزه های اسلامی، کلیدی ترین نقش را در نحوه اداره امور کشور و تعیین حاکمان و نمایندگان خویش دارا شدند و بحول و قوه الهي ما دانشگاهيان حضور پررنگ در انتخابات خواهيم داشت و با انجام‌وظیفه خود و با بهره‌گیری از جايگاه نخبگاني دانشگاهيان، عموم مردم را به مشاركت در اين عرصه دعوت خواهيم نمود.

photo12360808954


کلمات کلیدی: #جلسه تبیینی #موضوع انتخابات #حق مشارکت #سیاسی #مردم #نظام مقدس جمهوری اسلامی #...3
12345