اخبار و رویدادها: ویژگی و شاخصه مهم شهید رئیسی، اطاعت و پیروی از ولایت و رهبری بود.

ویژگی و شاخصه مهم شهید رئیسی، اطاعت و پیروی از ولایت و رهبری بود.
چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳- ۱۵:۴۰:۱۴

ویژگی و شاخصه مهم  شهید رئیسی، اطاعت و پیروی از ولایت و رهبری بود.

امام جمعه شاهرود حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای امینی در چهلمین روز شهادت شهید جمهور و همراهانش مهمترین ویژگی و شاخصه مهم شهید آیت الله رئیسی را اطاعت و پیروی از ولایت و رهبری و استقامت بر سر عقاید و اصول دین دانست.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، مراسم اربعین شهدای خدمت خادم الرضا(ع) شهید جمهور حضرت آیت الله رئیسی و هیئت همراه و گرامیداشت شهدای هفتم تیر با حضور و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی امام جمعه شاهرود به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری،پایگاه ظفر بسیج کارمندان و روابط عمومی در محل مسجد پیامبر اعظم(ص) دانشگاه ظهر روز چهارشنبه 6 تیرماه 1403برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه شاهرود سخنان خودر را در سه بخش بیان نمودند.در بخش اول ایشان اهمیت واقعه غدیر رابا اشاره به آیه 3 سوره مائده بیان نموده و گفت: واقعه مهم و تاریخی غدیرخم در امتداد نبوت، ادامه راه نبی مکرم اسلام، اکمال دین و اتمام‌ نبوت و میراث ماندگار پیامبر اسلام(ص) بوده که مهمترین حادثه دروندینی ما است و می‌تواند محور وحدت جامعه اسلامی باشد.

بر همین اساس، واقعه غدیر نیز نشان دهنده جریان امروز ماست زیرا ثابت می‌کند دکترین سیاسی در افکار و اندیشه بشریت باید در اختیار رهبری باشد که به دور از خطا و اشتباه برای مدیریت جامعه است و به واسطه انقلاب اسلامی غدیر همچنان جاری و ادامه دار است.

حجت الاسلام و المسلمین امینی در بخش دوم سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش رو به دو مسئله اشاره نمود مسئله اول که آن را حائز اهمیت دانست حضور و مشارکت حداکثری در پای صندوق های رای است ایشان حضور مردم درصحنه ها ی مختلف را برای کشور و مردم حائز اهمیت دانست.

حجت الاسلام امینی اظهار کرد: در انتخاب اصلح، به کسی رای دهیم که از همه بیشتر به مبانی نظام معتقد باشد و در مسیر شریعت و اسلام حرکت کند. به عقیده بنده ،وظیفه ما این است که فردی را انتخاب نماییم که ولایت مدار باشد و کنار رهبری ومعین ایشان باشد در درجه بعدی کفایت و مدیریت اهمیت دارد.

ایشان در ادامه سخنان خود ودر بخش پایانی با توجه به چهلمین روز شهادت رئیس جمهور عزیز و همراهانش ویژگی و شاخصه مهم  شهید رئیسی را اطاعت و پیروی از ولایت و رهبری و استقامت بر سر عقاید و اصول دین دانست .

وی تصریح کرد: باید بدانیم ادامه راه شهدای خدمت و رئیس جمهور شهید و قدردانی از مجاهدتهای ایشان، حضور گسترده پای صندوق های رأی در انتخابات جمعه 8 تیرماه 1403 است.

امام جمعه شاهرود با اشاره به اینکه رئیسی برای سرفرازی کشور به شهادت رسید، خاطر نشان کرد: سخنان دیروز رهبر انقلاب در جمع مردم بمناسبت عید غدیر خم راه را برای همه روشن کرد لذا برای اینکه کشورمان سربلندتر از قبل باشد باید در کنار حضور حداکثری، انتخاب اصلح نیز داشته باشیم.

ایشان در پایان با توجه به ویژگی های اخلاقی شهید جمهور عزیز بیان نمود آیت الله رئیسی تراز خدمت و تراز معیارو ویژگی های رئیس جمهور را بالا برد و توقع مردم را نسبت به رئیس جمهور آینده تغییر داد.و دریک کلام ایشان حجت غیر معصوم خدا در بین مسئولین جمهوری اسلامی ایران بود.

photo_2024-06-26_13-50-46


کلمات کلیدی: #دانشگاه صنعتی شاهرود #مراسم چهلمین روز شهادت رئیس جمهور #بزرگداشت شهدای هفتم تیر...2
12345