اخبار و رویدادها: بیانیه هیات رئیسه دانشگاه در دعوت از اقشار گوناگون جامعه برای حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری

بیانیه هیات رئیسه دانشگاه در دعوت از اقشار گوناگون جامعه برای حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری
دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳- ۱۵:۵۵:۰۹

بیانیه هیات رئیسه دانشگاه در دعوت از اقشار گوناگون جامعه برای حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری

هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با صدور بیانیه ای، دانشگاهیان و سایر اقشار جامعه را به حضور پرشور در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه،هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با صدور بیانیه ای، دانشگاهیان و سایر اقشار جامعه را به حضور پرشور در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

جمهوری اسلامی ایران، به عنوان ثمره طیبه خون شهیدان والامقام با هدایت های داهیانه امامین انقلاب، همواره با افتخار و اقتدار جلوه هایی ماندگار از وفاق ملی را در عبور از بزنگاه های مهم تاریخی به نمایش گذاشته و با تلاش مستمر برای دستیابی به اهداف و حفظ آرمان های مقدس خود به یمن بصیرت و مشارکت آحاد ملت شریف ایران، تجربه های ذیقیمتی را اندوخته است. در هر تجربه حساس و مهم به مدد الطاف الهی شکست توطئه های دشمنان زبون این مرز و بوم، و رشد و بالندگی و عزت و اقتدار بیش از پیش جمهوری اسلامی ایران نمایان شده و امید را در بین دوستداران ایران اسلامی و مستضعفان و آزادگان عالم افزون نموده است. در تمامی این میدان های حساس و سرنوشت ساز توکل به خدا، حضور در صحنه و مشارکت و ایفای نقش برآمده از بصیرت عنصر اصلی پیروزی و حرکت بر مدار عزت و استقلال میهن عزیز ما بوده است. ملت شریف ایران با بهره گیری از فرصت انتخاب و با اراده برگرفته از ایمان و فرهنگ غنی خود و به عنوان صاحبان و پاسداران اصلی ایران سرافراز همواره در تعیین سرنوشت خود و صیانت از حکمرانی ملی مبتنی بر ارزشهای اسلامی، حضور موثر و فعال داشته اند.

به گواه تاریخ معاصر، اقشار گوناگون دانشگاهی و بویژه دانشجویان عزیز به جهت ایفای مسئولیت اجتماعی و ملی خود و به عنوان پیشران موثر تحولات اجتماعی، همواره از پیشگامان مشارکت در بصیرت افزایی و صیانت از دستاوردهای رفیع انقلاب اسلامی بوده اند. فلذا به عنوان عضوی کوچک از خیل عظیم دانشگاهیان، رجاء واثق داریم که این بار نیز امت همیشه در صحنه ایران اسلامی به فضل الهی همچون گذشته با مشارکت گسترده خود در چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری با بصیرت و اقتدار به انتخاب اصلح همت خواهند گمارد و تسهیل گر آبادانی و پیشرفت پرشتاب کشور خواهند بود. مایه سرافرازی است تا به عنوان خادمان ملت بزرگ ایران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و همراهان ایشان و نیز تبریک دهه امامت و ولایت، به سهم خویش از تمامی اقشار جامعه به ویژه دانشگاهیان ارجمند دعوت نماییم تا همچون گذشته با حضور پررنگ خود در پای صندوق های رای به منظور نمایش اتحاد و وفاق آحاد جامعه، مکر و شیطنت دشمنان حقیر و قسم خورده این ملت بزرگ‌ و میهن عزیز را خنثی نموده و از عزت و اقتدار ملی، به شایستگی پاسداری نمایند.

photo_2024-06-24_14-46-11


کلمات کلیدی: #دانشگاه صنعتی شاهرود #بیانیه هیإأت رئیسه #دعوت به شرکت در انتخابات...2
12345