اخبار و رویدادها: راه‌اندازی مقطع کارشناسی ارشد گرایش شبکه‌های مخابراتی رشته مهندسی برق در دانشگاه صنعتی شاهرود

راه‌اندازی مقطع کارشناسی ارشد گرایش شبکه‌های مخابراتی رشته مهندسی برق در دانشگاه صنعتی شاهرود
دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳- ۱۳:۴۱:۰۶

راه‌اندازی مقطع کارشناسی ارشد گرایش شبکه‌های مخابراتی رشته مهندسی برق در دانشگاه صنعتی شاهرود

به نقل از دکتر محمدرضا جوان رئیس دانشکده مهندسی برق، شورای گسترش آموزش عالی کشور با راه‌اندازی رشته مهندسی برق گرایش "شبکه‌های مخابراتی" در مقطع کارشناسی ارشد در دانشکده برق دانشگاه صنعتی شاهرود موافقت نمود.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنتی شاهرود و به نقل از دکتر محمدرضا جوان رئیس دانشکده مهندسی برق، شورای گسترش آموزش عالی کشور با راهاندازی رشته مهندسی برق گرایش "شبکههای مخابراتی" در مقطع کارشناسی ارشد در دانشکده برق دانشگاه صنعتی شاهرود موافقت نمود.

دکتر جوان ضمن اشاره به این موافقت، گفت: دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی شاهرود از سال تحصیلی 1403در این رشته/گرایش دانشجوی کارشناسی ارشد خواهد پذیرفت.

رئیس دانشکده مهندسی برق همچنین تاکید نمود که زمینه های پژوهشی گرایش "شبکههای مخابراتی" متنوع بوده که می توان از طراحی شبکه های مخابراتی بی سیم، مدیریت شبکه، کنترل ترافیک در شبکه های مخابراتی، ارتباطات چند رسانه ای، و مدلسازی و ارزیابی عملکرد شبکه نام برد.

لازم به ذکر است؛ دانشگاه صنعتی شاهرود از سال 1392  در دو گرایش "مخابرات میدان"  و"مخابرات سیستم"  در دانشکده برق فعال می‌باشد و با توجه به وجود اساتید باتجربه در این دانشکده و فرصت‌های شغلی مناسب در این رشته/گرایش، دانشجویان متقاضی می‌‌توانند با توجه به زمینه‌های مورد علاقه خود به این رشته/گرایش ورود نمایند.

 

 

 


کلمات کلیدی: #راه‌اندازی #کارشناسی ارشد #گرایش شبکه‌های مخابراتی #رشته مهندسی برق #دانشگاه صنعتی شاهرود #...3
12345