اخبار و رویدادها: انعقاد تفاهم نامه راه‌اندازی آزمایشگاه تحقیقاتی بین دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه صنعتی شاهرود

انعقاد تفاهم نامه راه‌اندازی آزمایشگاه تحقیقاتی بین دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه صنعتی شاهرود
شنبه ۲ تیر ۱۴۰۳- ۱۰:۵۶:۱۷

انعقاد تفاهم نامه راه‌اندازی آزمایشگاه تحقیقاتی بین دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه صنعتی شاهرود

به نقل از دکتر مرتضی رفیعی عضو هیات علمی دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی شاهرود تفاهم نامه ای بین مرکز تحقیقات مهندسی کوانتوم و تکنولوژی فتونیک دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه صنعتی شاهرود به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود و به نقل از دکتر مرتضی رفیعی عضو هیات علمی دانشکده فیزیک این دانشگاه با هدف گسترش، ایجاد همفکری و همکاری های پژوهشی مرتبط با فناوری های کوانتومی، تفاهم نامه ای بین مرکز تحقیقات مهندسی کوانتوم و تکنولوژی فتونیک دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه صنعتی شاهرود به امضا رسید.

تفاهم نامه مذکور بین دکتر علیرضا بهرام‌پور رئیس مرکز تحقیقات مهندسی کوانتوم و تکنولوژی فتونیک «هاب شریف» از یک طرف و دکتر حمید حسن پور معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی شاهرود منعقد گردید.

راه‌اندازی آزمایشگاه تحقیقاتی اپتیک، لیزر و کوانتوم جهت انجام و اجرای تحقیقات در حوزه‌های مرتبط با فناوری های کوانتومی ذیل مجموعه ی آزمایشگاه مرکزی و با حمایت و مساعدت معاونت پژوهشی دانشگاه صنعتی شاهرود انجام می شود. همچنین تعریف پروژه های تحقیقاتی با استفاده از توانایی اعضاء هیات علمی و پژوهشگران دانشگاه صنعتی شاهرود و با رویکرد تقویت نیروی انسانی در این حوزه از جمله مواردی است که در این تفاهم نامه به امضاء طرفین رسید.

دوره همكاري های مشترك در قالب اين تفاهم نامه به مدت 5 سال شمسي (با ارزیابی‌های یک ساله) تعيين شده است که در صورت لزوم با توافق طرفین قابل تمدید خواهد بود.

 photo12140526871

 

 


کلمات کلیدی: #انعقاد تفاهم نامه #راه‌اندازی #آزمایشگاه تحقیقاتی #دانشگاه صنعتی شریف #دانشگاه صنعتی شاهرود #...3
12345