اخبار و رویدادها: انتصاب دکتر ابوالفضل پورعيدي به عنوان مدیر گروه آموزشی ریاضی کاربردی و علوم کامپیوتر و آماردانشگاه

انتصاب دکتر ابوالفضل پورعيدي به عنوان مدیر گروه آموزشی ریاضی کاربردی و علوم کامپیوتر و آماردانشگاه
شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳- ۱۲:۲۶:۱۶

انتصاب دکتر ابوالفضل پورعيدي به عنوان مدیر گروه آموزشی ریاضی کاربردی و علوم کامپیوتر و آماردانشگاه

طی حکمی از سوی دکتر مرتضی ایزدی فرد ریاست دانشگاه صنعتی شاهرود دکتر ابوالفضل پورعيدي به عنوان مدیر گروه آموزشی ریاضی کاربردی و علوم کامپیوتر و آمار منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، طی حکمی از سوی دکتر مرتضی ایزدی فرد رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن تقدیر از دکتر محمد هادی نوری اسکندری در کسوت مدیر گروه آموزشی ریاضی کاربردی و علوم کامپیوتر و آمار ؛ دکتر ابوالفضل پورعیدی استادیار دانشکده علوم ریاضی به عنوان مدیر گروه آموزشی ریاضی کاربردی و علوم کامپیوتر و آمار منصوب گردید.

در متن حکم آمده است:

با عنایت به بند «ب» ماده «8» آئین نامه جامع مدیریت دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری و پیشنهاد ریاست محترم دانشکده ریاضی به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی به مدت دو سال به عنوان مدیر گروه آموزشی ریاضی کاربردی و علوم کامپیوتر و آمار منصوب می‌شوید تا بر اساس آئین نامه مذکور نسبت به انجام وظایف محوله با هماهنگی و زیر نظر ریاست محترم دانشکده اقدام نمایید.           

امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره مندی از نظرات و تجربیات همکاران محترم موجبات تعالی دانشکده را فراهم نموده و در انجام امور موفق و مؤید باشید.  

photo_2024-06-15_12-24-37


کلمات کلیدی: #انتصابات #مدیرگروه #گروه آموزشی ریاضی کاربردی و علوم کامپیوتر و آمار...2
12345