اخبار و رویدادها: برگزاری المپیاد ورزش های فناورانه با هدف بروز خلاقیت دانشجویان در حوزه‌های ورزشی

برگزاری المپیاد ورزش های فناورانه با هدف بروز خلاقیت دانشجویان در حوزه‌های ورزشی
چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳- ۱۳:۲۸:۳۶

برگزاری المپیاد ورزش های فناورانه با هدف بروز خلاقیت دانشجویان در حوزه‌های ورزشی

المپیاد ورزش های فناورانه، در رشته های ( fifa  و pes) به منظور بروز خلاقیت دانشجویان و همچنین گسترش استفاده از فناوری‌های روز دنیا در حوزه‌های ورزشی در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود و به نقل از دکتر رجبی مدیر تربیت بدنی، المپیاد ورزش های فناورانه در این دانشگاه در رشته های ( fifa  و pes) برگزار شد و درتاریخ 7 خردادماه 1403 دانشجویانی که در سامانه ستاو ثبت نام  انجام داده بودند، با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در این مسابقات در رشته fifa،  امیرحسین فرخان دانشجوی رشته  مهندسی پزشکی و مجتبی بابائی دانشجوی رشته مواد و متالوژی به ترتیب مقام اول و دوم را کسب نمودند. همچنین در رشته Pes سید حسین خطیبی اغوائی دانشجوی رشته مهندسی عمران و امیر رضائیان دانشجوی رشته علوم کامپیوتر نیز مقام اول و دوم را به ترتیب از آن خود کردند.

لازم به توضیح است؛ المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی از سوی سازمان امور دانشجویان به منظور بروز خلاقیت دانشجویان و همچنین گسترش استفاده از فناوری‌های روز دنیا در حوزه‌های ورزشی، با حضور همه دانشجویان از تمام رشته‌ها در سه حوزه ورزش‌های رباتیک، ورزش‌های دیجیتال و فیجیتال، فناوری و نوآوری همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

 photo11711792363

 


کلمات کلیدی: #المپیاد #المپیاد ورزش های فناورانه #بروز خلاقیت #دانشجویان #حوزه‌های ورزشی #...3
12345