اخبار و رویدادها: برگزاری نشست صمیمانه مسئولین دانشگاه با کارکنان اداره خوابگاه و تغذیه

برگزاری نشست صمیمانه مسئولین دانشگاه با کارکنان اداره خوابگاه و تغذیه
سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳- ۱۰:۱۷:۱۴

برگزاری نشست صمیمانه مسئولین دانشگاه با کارکنان اداره خوابگاه و تغذیه

نشستی با حضور دکتر مرتضی ایزدی فرد رئیس دانشگاه، دکتر محمد علی مولائی معاون اداری مالی، دکتر خسروی معاون دانشجویی، دکتر سینا مدیر امور دانشجویی با کارکنان اداره خوابگاه و تغذیه دانشگاه صنعتی شاهرود در محل تالار اجتماعات کوثر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، پیش از ظهر روز دوشنبه 7 خرداد ماه جاری نشستی با حضور دکتر مرتضی ایزدی فرد رئیس دانشگاه، دکتر محمد علی مولائی معاون اداری مالی، دکتر خسروی معاون دانشجویی، دکتر سینا مدیر امور دانشجویی با کارکنان اداره خوابگاه و تغذیه دانشگاه در محل تالار اجتماعات کوثر برگزار شد.

در این جلسه دکتر ایزدی فرد رئیس دانشگاه ضمن عرض خیر مقدم و خسته نباشید به کارکنان حوزه دانشجویی دانشگاه، شهادت رئیس جمهور مردمی و هیات همراه را تسلیت گفت و با بیان اینکه دانشجو به عنوان عنصر موثر جامعه به حساب می آید، تاکید نمود که آینده این کشور به دست همین جوانان ساخته خواهد شد.

دکتر ایزدی فرد در خصوص اهمیت جایگاه دانشجویان به بیان توضیحاتی پرداخت و گفت: ظرفیت های دانشجویی را دست کم نگیریم و بدانیم با چنین جوان های خلاق و توانمندی می توان راه صد ساله را به راحتی پیمود.

دکتر حسین خسروی معاون دانشجویی دانشگاه ضمن عرض تسلیت شهادت سیدالشهدای خدمت، از کلیه پرسنل حوزه های مختلف دانشجویی به جهت خدمات ارزنده یکساله قدردانی نمود و به بیان توضیحاتی در خصوص چالش های موجود در حوزه خوابگاه و سلف دانشگاه اشاره داشت.

در ادامه نمایندگان، سرپرست ها و نیروهای خدمه خوابگاه به بیان دغدغه های حوزه های مربوط به خود پرداختند و سپس نمایندگان تغذیه نیز مطالبات و دیدگاه های خود را بیان داشتند.

در پایان دکتر مولائی معاون اداری و مالی دانشگاه به سوالات مطرح شده پاسخ داد و از اعضای منتخب حوزه دانشجویی تقدیر به عمل آمد.

3


کلمات کلیدی: #برگزاری #نشست #مسئولین دانشگاه #کارکنان خوابگاه #تغذیه #...3
12345