اخبار و رویدادها: برگزاری یکی از معتبر ترین رقابت های برنامه نویسی جهانی در دانشگاه

برگزاری یکی از معتبر ترین رقابت های برنامه نویسی جهانی در دانشگاه
دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳- ۱۵:۱۴:۱۱

برگزاری یکی از معتبر ترین رقابت های برنامه نویسی جهانی در دانشگاه

به نقل از دکتر هدی مشایخی عضو هیات علمی و مشاور انجمن علمی دانشکده مهندسی کامپیوتر: به همت انجمن علمی مهندسی کامپیوتر با حمایت پارک علم و فناوری استان سمنان سومین دوره مسابقه برنامه نویسی در دانشگاه با استقبال گرم دانشجویان از دانشکده های مختلف برگزار شد و در مجموع ۲۴ تیم ۲ تا ۳ نفره در این مسابقه به رقابت پرداختند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود و به نقل از دکتر هدی مشایخی عضو هیات علمی و مشاور انجمن علمی دانشکده مهندسی کامپیوتر، به همت انجمن علمی مهندسی کامپیوتر با حمایت پارک علم و فناوری استان سمنان، سومین دوره مسابقه برنامه نویسی در دانشگاه با استقبال گرم دانشجویان از دانشکده های مختلف برگزار شد و در مجموع همراه با رقابت ۲۴ تیم ۲ تا ۳ نفره در روز یکشنبه ۶ خرداد ماه ۱۴۰۳ به کار خود پایان داد.
در طول مسابقه ۳۸۳ برنامه برای حل سوالات در سامانه بارگزاری شد و ۶ عدد از ۸ سوال مسابقه توسط رقابت کنندگان حل شدند.
مسابقه برنامه نویسی دانشجویی یکی از معتبر ترین رقابت های برنامه نویسی جهانی است که هر ساله در دانشگاه های مختلف برگزار می شود و سطح برنامه نویسی و تفکر الگوریتمی دانشجویان را می‌سنجد.
لازم به ذکر است؛ این دوره از مسابقات روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه آغاز و در مراسم اختتامیه در روز یکشنبه 6 خرداد ماه همراه با اهدای جوایز از تیم های برتر در محل دانشکده مهندسی کامپیوتر تقدیر بعمل آمد.

photo_2024-05-27_15-14-06


کلمات کلیدی: #دانشگاه صنعتی شاهرود #مسابقات دانشجویی #برنامه نویسی...2
12345