اخبار و رویدادها: برپایی موکب در ایام دهه کرامت و به دنبال آن گرامیداشت شهدای خدمت کشور

برپایی موکب در ایام دهه کرامت و به دنبال آن گرامیداشت شهدای خدمت کشور
سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳- ۱۲:۳۸:۴۶

برپایی موکب در ایام دهه کرامت و به دنبال آن گرامیداشت شهدای خدمت کشور

همزمان با دهه کرامت و به دنبال سانحه غم انگیز و شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی، خادم الرضا(ع) و خادم الاسلام ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه، موکبی به همت پایگاه مقاومت بسیج ظفر و همکاری روابط عمومی دانشگاه به مدت 4 روز در محوطه دانشگاه برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، همزمان با دهه کرامت و به دنبال سانحه غم انگیز و شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی، خادم الرضا(ع) و خادم الاسلام ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه، موکبی به همت پایگاه مقاومت بسیج ظفر و همکاری روابط عمومی دانشگاه به مدت 4 روز در محوطه دانشگاه برگزار شد.

بسیج کارکنان دانشگاه طی بیانیه ای تاسّف و تألّم خود را در این خصوص ابراز نمود. در بخشی از این بیانیه آمده است:

بسیج کارکنان دانشگاه شهادت آن خادم دلباخته حضرت رضا(ع) که شیفته خدمت با اخلاص به مردم عزیز ایران به صورت جهادی و شبانه روزی بود و در دوران خدمت در منصب های متعدد همواره سرشار از ایمان قلبی، تواضع و فروتنی، روحیه انقلابی، تعهد و اخلاص، آزادگی و اخلاق نیکو و آراسته به گوهر اقدام و عمل صادقانه، ولایتمداری ،عدالت محوری و فساد ستیزی، خستگی ناپذیری درخدمت به خلق بودند و در دوره ریاست جمهوری منشاء خدمات ارزشمندی در مسیر عزت و آسایش و سربلندی ملت سرافراز ایران و عظمت جهان اسلام گردیدند را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و نائب برحقش حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) ، ملت شریف ایران ، هیئت محترم دولت و بیت مکرم ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.

همچنین شهادت دیگر همراهان رئیس جمهور شهید، از جمله وزیر پرتلاش و جهادی امور خارجه شهید دکتر امیر عبداللهیان ، نماینده فقید ولی فقیه و امام جمعه مردم قهرمان تبریز سید با اخلاص و جلیل القدر شهید حضرت آیت ا... آل هاشم و شهید دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و دیگر شهدا را تبریک و تسلیت عرض می کند.

photo11543702240


کلمات کلیدی: #برپایی #موکب #ایام دهه کرامت #گرامیداشت #شهدای خدمت #...3
12345