اخبار و رویدادها: جامعه دانشگاهی دانشگاه صنعتی شاهرود در سوگ شهید راه خدمت

جامعه دانشگاهی دانشگاه صنعتی شاهرود در سوگ شهید راه خدمت
سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳- ۱۲:۳۴:۳۷

جامعه دانشگاهی دانشگاه صنعتی شاهرود در سوگ شهید راه خدمت

مراسم بزرگداشت شهادت خادم ملت ایران و شهید خدمت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان انقلابی ایشان با حضور پرشور جامعه دانشگاهی صنعتی  شاهرود برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، مراسم بزرگداشت شهادت خادم ملت ایران و شهید خدمت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان انقلابی ایشان با حضور پرشور جامعه دانشگاهی صنعتی  شاهرود  ظهر روز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 1403 در محل مسجد پیامبر اعظم(ص) دانشگاه  برگزار ش

حجت الاسلام و المسلمین دکتر ابوالفضل فندرسکی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، در این مراسم با یادآوری خصوصیات دولت مردمی شهید آیت الله رئیسی گفت: مردمی بودن و کار برای مردم مهمترين خصوصیت این دولت بود و برای همیشه در اذهان مردم کشورمان نقش خواهد بست.

ایشان با بیان اینکه ایشان لایق شهادت بودند، گفت: خادم امام رضا(ع) در روز میلاد امام رضا(ع) به شهادت رسیدند و خدا ایشان را برای خود انتخاب کرد، بنابراین شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی مصداق منتخب حضرت حق و امام رضا(ع) بود.

دانشگاهیان دانشگاه صنعتی شاهرود در این مراسم ضمن قرائت قرآن و مداحی، این ضایعه دردناک را به مقام معظم رهبری و مردم ایران و دانشگاهیان تسلیت عرض کردند.

9


کلمات کلیدی: #مراسم #بزرگداشت #شهادت #خادم ملت ایران #شهید خدمت #آیت الله سید ابراهیم رئیسی #...3
12345