اخبار و رویدادها: پیام تسلیت رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود در پی شهادت رئیس‌جمهور کشور و همراهان ایشان

پیام تسلیت رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود در پی شهادت رئیس‌جمهور کشور و همراهان ایشان
دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳- ۱۰:۲۶:۵۹

پیام تسلیت رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود در پی شهادت رئیس‌جمهور کشور و همراهان ایشان

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود، این ضایعه اسفبار مایه تالم جامعه دانشگاهی ایران اسلامی همچون دیگر اقشار جامعه است که به شخصیت وارسته و خدمات ماندگار و با ارزش ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آشنایی داشتند.

 

بسم‌ الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
خبر شهادت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور جهادی کشور و همراهان ایشان در پی وقوع حادثه تلخ سقوط بالگرد قلب‌های ملت بزرگ ایران را در بهت و اندوه فرو برد. بدون شک این ضایعه فقدانی بزرگ و جبران‌ناپذیر و داغی است که به‌آسانی تسلی نمی‌یابد.
حضرت آیت‌الله رئیسی با قلبی رئوف، نیتی صادقانه و خالصانه و اندیشه‌ای ژرف و همتی بلند همواره برای حل مشکلات مردم به‌ویژه طبقه کم درآمد تلاشی وافر و شبانه‌روزی داشتند و دغدغه مندانه مسائل و مشکلات کشور را رصد و پیگیری می‌کردند.
جمهوری اسلامی ایران از ابتدای تشکیل خود با حوادث بسیار سختی روبرو بوده است که به فضل الهی و رهبری خردمندانه امامین انقلاب از تمامی آن‌ها به سلامت عبور کرده است. همان‌گونه که پیوند عمیق میان امام و امت در دهه اول انقلاب اسلامی توانست کشور را بیمه کند امروز نیز تدبیر رهبر فرزانه انقلاب و هوشمندی مردم ولایت مدار ایران اسلامی باعث عبور از این روزها خواهد شد.
اینجانب شهادت عالم برجسته و خادم الرضا آیت‌الله حاج ابراهیم رئیسی را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر (عج)، ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای «مدظله‌العالی»، خاندان مکرم، همسر گرامی و فرزندان محترم ایشان و نیز ملت شریف ایران تسلیت عرض می نمایم و از درگاه الهی برای آن عزیز سفر کرده رحمت و غفران و علو درجات را مسئلت دارم.
همچنین مراتب تأثر عمیق خود را در پی شهادت وزیر خارجه مجاهد، شجاع و پرتلاش دکتر حسین امیر عبداللهیان، آیت‌الله سید محمد علی آل هاشم نماینده محترم ولی‌فقیه و امام جمعه محبوب و معزز تبریز، استاندار انقلابی آذربایجان شرقی دکتر مالک رحمتی ، سرتیم حفاظت و عزیزان کادر پرواز که به لقاءالله پیوستند اعلام می‌دارم و از درگاه خداوند متعال آمرزش، رحمت و حشر با اولیاءالله را برای آن خدمتگزاران شریف طلب می‌ نمایم و برای بازماندگان ایشان صبر و اجر و سلامتی مسئلت دارم.


مرتضی ایزدی فرد
رئیس دانشگاه



 


کلمات کلیدی: #پیام تسلیت #رئیس دانشگاه #دانشگاه صنعتی شاهرود #شهادت رئیس‌جمهور #...3
12345