اخبار و رویدادها: رقابت ۲۱ گروه در دومین رویداد آشپزباشی به مناسبت هفته خوابگاه در دانشگاه صنعتی شاهرود

رقابت ۲۱ گروه در دومین رویداد آشپزباشی به مناسبت هفته خوابگاه در دانشگاه صنعتی شاهرود
یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳- ۱۵:۳۴:۲۳

رقابت ۲۱ گروه در دومین رویداد آشپزباشی به مناسبت هفته خوابگاه در دانشگاه صنعتی شاهرود

واحد فرهنگی معاونت دانشجویی به مناسبت میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر و نیز هم زمان با هفته خوابگاه ها روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، دومین رویداد مسابقه آشپزباشی را در خوابگاه دختران هفتم تیر برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود و به نقل از محمدرضا اشرف مشاور معاون دانشجویی این دانشگاه، پس از برگزاری نخستین مسابقه آشپزباشی در آبان ماه جاری و استقبال دانشجویان دختر از این رویداد، واحد فرهنگی معاونت دانشجویی به مناسبت میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر و نیز هم زمان با هفته خوابگاه ها روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، دومین رویداد مسابقه آشپزباشی را در خوابگاه دختران هفتم تیر برگزار کرد.
در این مراسم 21 گروه شرکت کننده به رقابت پرداختند که سه گروه به عنوان برنده نهایی برگزیده شدند. فاطمه چلویی و هدیه توکلی با غذای ناردون و برنج و آش به عنوان برگزیده نخست کارت هدیه ۱۰ میلیون ریالی دریافت نمودند. همچنین فاطمه‌حسنی جعفری‌پور و یکتا یگانه با غذای ته چین مرغ و ماهین ایوبی با غذای کتلت مرغ و سیب زمینی به ترتیب عنوان دوم و سوم را کسب کرده که به هر گروه مبلغ ۵ میلیون ریال اهدا شد.
گفتنی است با توجه به تقارن برگزاری این رویداد با میلاد کریمه اهل بیت و روز دختر، با حضور هیات رئیسه دانشگاه و مدیر امور خوابگاه ها، به ۱۶ نفر از دانشجویان هم نام با حضرت معصومه هدایای نقدی اعطا شد.
تقدیر از دانشجویان همیار معاونت دانشجویی در امور خوابگاه ها با ۲۵ عدد نگین متبرک از عتبات عالیات، تقدیر از دانشجویان برگزیده در رویداد اتاق نمونه خوابگاه با اهدای ۲ هفته سلف رایگان به تمامی اعضای اتاق، تقدیر از تمامی شرکت کنندگان در مسابقه آشپزباشی با ۴۲ عدد جاشمعی مزین به تصویر حرم اهل بیت و تقدیر از سرپرستان خوابگاه ها و نیروهای سخت کوش خدمات با اهدای گل رز از دیگر برنامه های این مراسم بود.

لازم به ذکر است در خلال این برنامه هیات رئیسه محترم دانشگاه ضمن حضور در برخی از اتاقهای نمونه برگزیده، از نزدیک با دانشجویان به گفت‌وگو نشست.
در این برنامه شاد و به یادماندنی که با پخش مولودی و برش و توزیع کیک همراه بود، ۲ بار قرعه کشی از میان حاضرین انجام شد که معاونت دانشجویی به ۱۰ نفر فلش ۸ گیگ اهدا کرد و از طرف شخص رئیس دانشگاه به ۱۳ نفر قواره چادرمشکی اهدا شد.

photo11372445295 

12345