اخبار و رویدادها: طرح از مدرسه تا دانشگاه در راستای آگاه سازی و آشنایی دانش آموزان با دانشگاه صنعتی شاهرود

طرح از مدرسه تا دانشگاه در راستای آگاه سازی و آشنایی دانش آموزان با دانشگاه صنعتی شاهرود
شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳- ۱۱:۲۹:۳۴

طرح از مدرسه تا دانشگاه در راستای آگاه سازی و آشنایی دانش آموزان با دانشگاه صنعتی شاهرود

جمعی از دانش‌آموزان دبیرستان پسرانه علامه طباطبایی به همت انجمن های علمی دانشجویی و روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، به منظور آشنائی با رشته های دانشگاهی، محیط و فعالیت های آموزشی و پژوهشی از این دانشگاه، بازدید و طی نشستی با حضور دبیران انجمن های علمی دانشجویی، به تبادل افکار و آشنایی با رشته ها پرداختند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، جمعی از دانش‌آموزان پایه نهم دبیرستان پسرانه علامه طباطبایی به همت انجمن های علمی دانشجویی و روابط عمومی دانشگاه صبح روز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه جاری به منظور آشنائی با رشته های دانشگاهی، محیط و فعالیت های آموزشی و پژوهشی از این دانشگاه، بازدید و طی نشستی با حضور دبیران انجمن های علمی دانشجویی، به تبادل افکار و آشنایی با رشته ها پرداختند.

دکتر کاظم بی تقصیر مدیر انجمن های علمی دانشجویی و عضو هیات علمی دانشکده فیزیک این دانشگاه، در ابتدا این بازدید طی نشستی با دانش آموزان در تالار لاله به بیان جایگاه و قابلیت های تنها دانشگاه صنعتی استان سمنان پرداخت و گفت: هدف از این بازدید آشنایی با امکانات آموزشی و پژوهشی و ظرفیت‌های دانشگاه و ایجاد انگیزه برای ادامه تحصیل در سطوح دانشگاهی و انتخاب دانشگاه صنعتی شاهرود به عنوان یکی از اولویت‌های تحصیل می باشد.

دکتر بی تقصیر به حضور دبیران انجمن های علمی دانشجویی در این نشست اشاره نمود و گفت: آشنایی دانش آموزان و ارائه توضیحات و معرفی رشته ها از زبان دانشجویان برای اولین بار در این دانشگاه صورت گرفت که با استقبال خوب دانش اموزان مواجه شد.

مهندس سعید موتابیان رئیس اداره روابط عمومی این دانشگاه بر اهمیت آشنایی با مشاغل و استمرار این طرح تاکید نمود و ابراز داشت: در این بازدید دانش آموزان با حضور در پردیس مرکزی دانشگاه از آزمایشگاهی در دانشکده مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیک بازدید کردند و با بخشی از قابلیت ها و ظرفیت‌های قدیمی ترین دانشکده آشنا شدند.

گفتنی است؛ به منظور معرفی و آشنایی دانش‌آموزان مدارس با قابلیت‌ها، ظرفیت‌ها و رشته‌های این دانشگاه به عنوان ششمین دانشگاه صنعتی کشور به عنوان یکی از اولویت های تحصیل، این طرح راه‌اندازی و ادامه خواهد یافت.

 3_1


کلمات کلیدی: #طرح #از مدرسه تا دانشگاه #آگاه سازی #آشنایی #دانش آموزان #دانشگاه صنعتی شاهرود #...3
12345