اخبار و رویدادها: برگزاری مسابقه رباتیک در دانشگاه صنعتی شاهرود با حضور ۶ تیم دانشجویی

برگزاری مسابقه رباتیک در دانشگاه صنعتی شاهرود با حضور ۶ تیم دانشجویی
یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳- ۱۲:۴۰:۵۹

برگزاری مسابقه رباتیک در دانشگاه صنعتی شاهرود با حضور ۶ تیم دانشجویی

به همت انجمن علمی دانشجویی دانشکده مهندسی مکانیک با همکاری اداره کارآفرینی این دانشگاه مسابقه رباتیک با حضور ۶ تیم دانشجویی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، به همت انجمن علمی دانشجویی دانشکده مهندسی مکانیک با همکاری اداره کارآفرینی این دانشگاه مسابقه رباتیک با حضور ۶ تیم دانشجویی با حضور دکتر مصطفی نظری و دکتر ناصرالدین سپهری  اعضای هیات علمی این دانشکده بعنوان داور در روز شنبه 8 اردیبهشت ماه جاری در محل ورودی تالار شقایق ها این دانشگاه برگزار شد.

به گفته دکتر کاظم بی تقصیر مدیر دفتر انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود، این انجمن با همکاری اداره کارآفرینی دانشگاه، بوت کمپ تخصصی رباتیک را با هدف ایجاد انگیزه در دانشجویان و تجربه کار تیمی گروهی بهمن ماه ۱۴۰۲ در یک دوره فشرده یک ماهه آغاز کرد که در پایان این بوت کمپ جهت محک زدن توانایی های تیم ها تصمیم بر برگزاری مسابقه ای شد تا تیم ها در فضایی دوستانه به رقابت بپردازند.

طبق اعلام علیرضا علیزاده فلاح دبیر انجمن علمی دنشجوی مهندسی مکانیک این دانشگاه و مجری برگزار کننده از سوی این دانشکده، در پایان تیم های برتر بعد از محاسبه امتياز در اختتامیه ای معرفی و جوایز به آنها تعلق خواهد گرفت.

 8


کلمات کلیدی: #برگزاری مسابقه #رباتیک #دانشگاه صنعتی شاهرود #حضور ۶ تیم دانشجویی #...3
12345