اخبار و رویدادها: متوازن سازی حجم فعالیت های منابع انسانی به منظور ارتقا بهره وری

متوازن سازی حجم فعالیت های منابع انسانی به منظور ارتقا بهره وری
سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳- ۱۳:۰۰:۱۲

متوازن سازی حجم فعالیت های منابع انسانی به منظور ارتقا بهره وری

اولین جلسه مشترک کمیته منابع انسانی و کارگروه پایش در راستای تسریع در فرآیند پایش نیروی انسانی دانشگاه صنعتی شاهرود تشکیل گردید.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، صبح روز چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه جاری اولین جلسه مشترک کمیته منابع انسانی و کارگروه پایش در راستای تسریع در فرآیند پایش نیروی انسانی این دانشگاه تشکیل گردید.

در این جلسه دبیر کارگروه پایش دانشگاه گزارشی جامع از فعالیت های کارگروه اشاره نمود. ایشان بیان کرد که از بهمن ماه تاکنون 24 جلسه به منظور شناسایی مشکلات و معضلات حوزه منابع انسانی دانشگاه و ارائه تسهیلات جهت افزایش بهره وری با استفاده از نظرات صاحب نظران و خبرگان و بهره مندی از تجربیات آموزش عالی کشور و تدوین روش اجرایی در راستای دستیابی به اهداف تعیین شده تشکیل گردید. ایشان افزود در این راستا علاوه بر جمع آوری آمار و اطلاعات مرتبط گرد آوری شده از بخش های مختلف دانشگاه و تحلیل آن ها و استخراج نسبت های علمی به منظور سنجش و مقایسه وضعیت نیروی انسانی در واحدها، بصورت مستقیم و رو در رو اقدام به مصاحبه حضوری با مدیران و یاوران علمی صورت گرفت. ضمنا نظرات و پیشنهادات مجموعه سرمایه انسانی دانشگاه در جهت بهبود شرایط کاری کارکنان استماع و ثبت گردید.

تاکنون بازدید میدانی از دانشکده های کشاورزی، مهندسی شیمی و مواد، علوم زمین، تربیت بدنی، مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیک و مجموعه مدیریت تربیت بدنی و امور فوق برنامه انجام شده است.

در ادامه معاون اداری و مالی دانشگاه ضمن بیان اهمیت کارگروه و ضرورت تسریع در فرآیند پایش، چگونگی و شیوه استفاده از گزارش های کارگروه را تشریح و بر متوازن سازی حجم فعالیت های پرسنل به منظور جلوگیری از هدر رفت منابع انسانی تاکید نمود.

دکتر رستمی مدیر امور اداری این دانشگاه در این جلسه ضمن تشکر از زحمات کارگروه پایش دانشگاه، گفت: این کارگروه به عنوان بازوی کمکی واحد اداری بوده و گزارشات ارسالی قطعا تاثیر به سزایی در تصمیمات منابع انسانی داشته و از این پس نیز خواهد داشت.

 3


کلمات کلیدی: #متوازن سازی #معاون اداری مالی #پایش #تغییراتفتحول #منابع انسانی #ارتقا بهره وری #...3
12345